Subaru

Subaru XV I 2.0 D Boxer 147KM (EE20)

7608
Kategoria: Subaru XV

Dane techniczne

Subaru XV I 2.0 D Boxer 147KM (EE20)
Pojemność [cm3] 1998
Moc [KM] 147
Moment obrotowy [Nm] 350
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 198
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 9.3

Lata produkcji: 2011-2018

Nadwozie: crossover

Segment: I (kompaktowy SUV)

Spalanie

Miasto 6.8L

Średnie 5.6L

Trasa 4.9L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W30
Ilość oleju 5.5-5.9
Wymiana oleju co 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Denso

Informacje o silniku

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (5.3)
Trwałość silnika 6.0/10
Niezawodność auta 5.0/10
Spalanie ON 5.0/10
Koszty utrzymania 5.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 8.8L

Średnie 7.8L

Trasa 6.0L

Najbardziej awaryjna część

57%
0%
0%
29%
0%
0%
0%
14%
0%
Suma głosów: 7

Opinie użytkowników

12.10.2017 BOLO111 XV / 2012
Średnia ocena: (5.3)
Trwałość silnika 6.0/10
Niezawodność auta 5.0/10
Spalanie ON 5.0/10
Koszty utrzymania 5.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.8L

Średnie 7.8L

Trasa 6.0L

Opinia: Dobra kultura pracy. Moment dostępny praktycznie od samego dołu.
Zalety: Napęd 4x4, stały symetryczny.
Wady: Zły dostęp do układu sprzęgła. Sprzęgło trzeba praktycznie od razu puszczać przy ruszaniu. DPF wrażliwy na krótkie przebiegi i jazdę po mieście, Dlatego trzeba go przegonić raz w tygodniu na trasie, a najlepiej na autostradzie.
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

57%
0%
0%
29%
0%
0%
0%
14%
0%
Suma głosów: 7