Ford

Ford Mondeo Mk4 FL 2.0 TDCi (163KM)

31750
Kategoria: Ford Mondeo

Dane techniczne

Ford Mondeo Mk4 FL 2.0 TDCi (163KM)
Pojemność [cm3] 1997
Moc [KM] 163
Moment obrotowy [Nm] 340
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowy automat
Prędkość maksymalna [km/h] 215
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 9.1

Lata produkcji: 2010-2014

Nadwozie: liftback sedan kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 6.4L

Średnie 5.3L

Trasa 4.6L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W30
Ilość oleju 5.5
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 200.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Delphi

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.0 TDCi 140KM 9.5 8 0 6.3 l/100km
2.2 TDCi 200KM 8.4 2 0 7.4 l/100km
1.6 TDCi 115KM 8.9 9 1 6.3 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 9) (9.6)
Trwałość silnika 9.7/10
Niezawodność auta 9.8/10
Spalanie ON 9.3/10
Koszty utrzymania 9.4/10
Głosy według opinii użytkowników: 9 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.1L

Średnie 6.4L

Trasa 5.6L

Najbardziej awaryjna część

65%
2%
1%
7%
1%
0%
1%
0%
23%
Suma głosów: 92

Opinie użytkowników

14.02.2022 Mk4 FL 2011/255000
Średnia ocena: (9.3)
Trwałość silnika 7.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.5L

Średnie 6.0L

Trasa 5.5L

Opinia: Autem przejechałem około 70 tys. km. Auto godne polecenia ze względu na swoje gabaryty i niskie koszty serwisu. Bardzo dużo miejsca w środku i olbrzymi bagażnik. Auto godne polecenia alfa niewielkie pieniądze. Gabaryt niesie za sobą pewne mankamenty w trakcie poruszania się w mieście i
Zalety: Wygodny na długie trasy Pojemny bagażnik Dobra aerodynamika. Prędkość "przelotowa" 150km/h nie męczy Precyzyjny układ kierowniczy Dobrze wyważone auto, brak podsterownosci czy nadsterownosci Dobry stosunek ceny do jakości Niskie koszty serwisu
Wady: Słaba jakość plastików, które trzeszczą przy niższych temperaturach Słabe wygluszenie tylnej części pojazdu a w zasadzie to jego brak Słabe wygluszenie nadkoli Awaryjny układ kierowniczy-maglownica Wydajność klimatyzacji przy tej przestrzeni powinna być wyższa Upierdliwe sterowanie turbiny W hatchbacku woda z klapy leje sie poprzez wiązki elektryczne i spływa do bagaznika
Polecam
03.06.2021 Mondeo MK4 2014 225 tys. km
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.5L

Średnie 6.5L

Trasa 5.5L

Opinia: Samochód godny polecenia. Niemal 55 tys. km w trzy lata. Bezawaryjny. Polecam.
Zalety: Same plusy.
Wady: Brak.
Polecam
22.05.2020 Ford Mondeo MK4 2014 212 tys. km
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 6.5L

Trasa 5.5L

Opinia: Rewelacyjny samochód!
Zalety: Same plusy
Wady: Nie ma!
Polecam
19.05.2019 Mondeo MK4 2014 191 tys.
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 6.5L

Trasa 5.5L

Opinia: Samochód w wersji TITANIUM S, 2014 r., kupiłem dokładnie rok temu z przebiegiem 171 tys. km. Przez rok zrobiłem 20 tys. km bez żadnych awarii. Podróż do Finlandii (1650 km w jedną stronę i z powrotem). Podróż na Ukrainę (640 km w jedną stronę i
Zalety: Silnik, moc, osiągi, spalanie, ekonomiczny, dynamika, komfort podróżowania, zawieszenie, prowadzenie, wyposażenie, wygłuszenie, bagażnik, wygląd i wiele innych :)
Wady: Brak poważnych wad!
Polecam
23.08.2017 Adam
Średnia ocena: (9.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.2L

Średnie 6.9L

Trasa 6.0L

Opinia: Fajne osiągi ma dynamika i te sprawy
Zalety: Osiągi
Wady: brak poważnych wad
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

65%
2%
1%
7%
1%
0%
1%
0%
23%
Suma głosów: 92