Volvo

Volvo C30 2.0 D 16V 136KM (D4 204T)

19799
Kategoria: Volvo C30

Dane techniczne

Volvo C30 2.0 D 16V 136KM (D4 204T)
Pojemność [cm3] 1997
Moc [KM] 136
Moment obrotowy [Nm] 320
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 205
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 9.4

Lata produkcji: 2006-2009

Nadwozie: hatchback

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 7.6L

Średnie 5.7L

Trasa 4.6L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W30
Ilość oleju 5.5
Wymiana oleju co 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 180.000-240.000 km lub 10 Lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Siemensa

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 D 109KM 7.9 4 1 5.5 l/100km
2.4 D5 180KM 0.0 0 0 6.2 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (8.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 6.2L

Trasa 5.4L

Najbardziej awaryjna część

14%
0%
0%
0%
0%
14%
14%
0%
57%
Suma głosów: 7

Opinie użytkowników

18.01.2015 Sebastian V30 2009 r 138tys
Średnia ocena: (8.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 6.2L

Trasa 5.4L

Opinia: Moc dynamika i przyspieszenie cóż można chcieć więcej ,auto dla szaleńców!!! Uwaga na nieprawdopodobną moc silnika w stosunku do auta ,dla mnie ok ale jak wsiadła moja dziewczyna to skończyło by się na słupie.Wszystko świetnie zestrojone skrzynia przełożenia ,silnik bardzo elastyczyny zbiera się z
Zalety: silnik pod wzgledem dynamiki i przyspieszenia,układ jezdny,brak awarii,sportowa sylwetka
Wady: spalanie troszeczkę za duże mogło by być tak o 1 l mniejsze.
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

14%
0%
0%
0%
0%
14%
14%
0%
57%
Suma głosów: 7