Volvo

Volvo S40 II 2.0 D3 20V 150KM (D5 204T5)

13454
Kategoria: Volvo S40

Dane techniczne

Volvo S40 II 2.0 D3 20V 150KM (D5 204T5)
Pojemność [cm3] 1984
Moc [KM] 150
Moment obrotowy [Nm] 350
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 210
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 9.5

Lata produkcji: 2004-2012

Nadwozie: sedan

Segment: C/D (kompaktowe trójbryłowe)

Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 5.1L

Trasa 4.0L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 0W30
Ilość oleju 5.9
Wymiana oleju co 30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 180.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Siemensa

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 D 109KM 6.8 0 1 6.2 l/100km
1.6 D2 115KM 0.0 0 0 4.3 l/100km
2.0 D 136KM 7.5 1 0 5.5 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.8)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 5.6L

Trasa 5.0L

Najbardziej awaryjna część

50%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
50%
Suma głosów: 12

Opinie użytkowników

12.07.2015 Leszek S40 / 2011 / 83000
Średnia ocena: (9.8)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 5.6L

Trasa 5.0L

Opinia: Do moderatora - zalecany olej to Castrol 0W-30 A5 Profesional - wymiana co 30 tys. lub 1 rok
Zalety: Solidne, bezpieczne i bezawaryjne autko. Bardzo dobre zabezpieczenie antykorozyjne, blachy karoserii u niego to nie blaszki jak w autach z dalekiego wschodu, ceny części porównywalne do innych wiodących marek
Wady: Ciasno na tylnej kanapie, wąskie tylne drzwi, miejsce umiejscowienia włączników świateł przeciwmgielnych to nieporozumienie - trudno ich znależć bez odrywania oczu od jazdy, deska rozdzielcza mogłaby być ładniejsza, brak wejścia USB,
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

50%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
50%
Suma głosów: 12