Popularne na rynku

Volvo S60 II 2.0 D4 163KM (D5 204T2/T3)

17845
Kategoria: Volvo S60

Dane techniczne

Volvo S60 II 2.0 D4 163KM (D5 204T2/T3)
Pojemność [cm3] 1984
Moc [KM] 163
Moment obrotowy [Nm] 400
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 220
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 9.2

Lata produkcji: 2010-2013

Nadwozie: sedan

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 6.3L

Średnie 4.9L

Trasa 4.1L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 0W30
Ilość oleju 5.9
Wymiana oleju co 30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 180.000 km lub 10 Lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Siemensa

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 D2 115KM 10.0 1 0 5.6 l/100km
2.0 D3 136KM 0.0 0 0 4.3 l/100km
2.4 D5 215KM 0.0 0 0 4.7 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (9.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.9L

Średnie 6.2L

Trasa 5.3L

Najbardziej awaryjna część

6%
6%
50%
6%
0%
0%
0%
0%
31%
Suma głosów: 16

Opinie użytkowników

25.03.2024 S60II 2011/450000
Średnia ocena: (9.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 6.5L

Trasa 6.0L

Opinia: Bardzo dobry samochód. Silnik 5cio cylidrowy. Do 280tys. km brak powaznych problemów. Wymiana panewek korbowodowych przy 280tys. (górne byly zużyte ) na oryginalne (200zl x 10szt.). Wymagał czyszczenia wszystkich kanałów dolotowych, EGR, odma, itp. Po tych zabiegach auto do 340tys km bez zarzutów. Przy
Zalety: Wygodny. Niezawodny. Dynamiczny.
Wady: Kostki elektryczne miewają problemy. Gumowa rura dolotowa z Intercoolera do kolektora ssącego co 100tys do wymiany (inaczej po prostu pęka przy dodaniu mocno gazu)
Polecam
20.01.2015 Robert S 60 2010 r 170tys
Średnia ocena: (9.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.8L

Średnie 5.9L

Trasa 4.6L

Opinia: Może 2.4D5 jest lepszy ale temu nic nie brakuje uważam że wybór był dobry nie żałuję .Co do dynamiki i pracy silnika żadnych zastrzeżeń nie mam,wręcz stwierdzam że auto świetnie się na drodze spisuje z tym silnikiem.Bardzo dobra dynamika wysoki moment obrotowy przekłada się
Zalety: bardzo dobre parametry silnika,dobre zawieszenie,komfort,wiarę przyzwoite ceny serwisu,spalanie,dynamika,elastycznosć
Wady: nie ma
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

6%
6%
50%
6%
0%
0%
0%
0%
31%
Suma głosów: 16