Volvo

Volvo S80 II 2.0 D 16V 136KM (D4 204T)

12646
Kategoria: Volvo S80

Dane techniczne

Volvo S80 II 2.0 D 16V 136KM (D4 204T)
Pojemność [cm3] 1997
Moc [KM] 136
Moment obrotowy [Nm] 320
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 200
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 10.7

Lata produkcji: 2006-2011

Nadwozie: sedan

Segment: E (klasa wyższa)

Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 5.9L

Trasa 4.9L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W30
Ilość oleju 5.5
Wymiana oleju co 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 180.000-240.000 km lub 10 Lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Siemensa

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 D 109KM 0.0 0 0 4.9 l/100km
2.4 D 163KM 6.8 2 1 7.4 l/100km
2.4 D5 185KM 0.0 0 0 6.4 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.7L

Średnie 5.6L

Trasa 4.8L

Najbardziej awaryjna część

50%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
50%
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

01.03.2015 Czarek S80 2007r 230tys
Średnia ocena: (9.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.7L

Średnie 5.6L

Trasa 4.8L

Opinia: Wszystko w tym aucie chodzi jak w Szwajcarskim zegarku,auto juz nie młode bo rok 2007 i przebieg 230tys a nic mu nie dolega. Kiedy kupowałem miał przebieg 170tys i maiłem obawy czy nie zaczną sie problemy ale do dziś nic mnie nie zaskoczyło.Wymieniłem rozrząd,tarcze,oczywiście oleje,łożysko
Zalety: koszty użytkowania niskie,komfort jazdy,wyposażenie,bardzo dynamiczny i oszczędny silnik,brak awarii,bezpieczny samochód
Wady: nie mam
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

50%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
50%
Suma głosów: 2