Popularne na rynku

Volvo V50 2.0 D 16V 136KM (D4 204T)

71960
Kategoria: Volvo V50

Dane techniczne

Volvo V50 2.0 D 16V 136KM (D4 204T)
Pojemność [cm3] 1998
Moc [KM] 136
Moment obrotowy [Nm] 320
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 205
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 9.6

Lata produkcji: 2004-2012

Nadwozie: kombi

Segment: C/D (kompaktowe trójbryłowe)

Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 5.7L

Trasa 4.7L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W30
Ilość oleju 5.5
Wymiana oleju co 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 180.000-240.000 km lub 10 Lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Siemensa

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 D 109KM 8.7 4 0 5.9 l/100km
1.6 D2 115KM 9.1 3 0 5.6 l/100km
2.0 D3 150KM 8.8 1 0 6.5 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 10) (8.1)
Trwałość silnika 8.4/10
Niezawodność auta 8.2/10
Spalanie ON 8.6/10
Koszty utrzymania 7.3/10
Głosy według opinii użytkowników: 9 1

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.6L

Średnie 6.3L

Trasa 5.4L

Najbardziej awaryjna część

66%
5%
4%
8%
0%
0%
1%
0%
16%
Suma głosów: 147

Opinie użytkowników

26.11.2023 V50 136 km 10/2009
Średnia ocena: (8.3)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 5.7L

Trasa 5.0L

Opinia: Kupiony przy 156 000, wada - nie można zapalić gdy jest pozostawiony w słońcu, wycofywało się paliwo z pompy paliwowej do baku. Sprzedany taniej, właściciel Belg kilkakrotnie holował do warsztatu- przyczyną zatkany korek paliwowy przy wyższej temperaturze. Model V50 polecam, mała awaryjność, niskie zużycie
Zalety: Małe zużycie paliwa, trasa ok 5l/100 km, niezawodność, ceny części niewygórowane.
Wady: Mało miejsca dla kierowcy większej postury, czujniki zbliżeniowe cofania trzeba często czyścić, włącza się sygnał pomimo braku przeszkód.
Polecam
15.08.2019 v50 2.0 d 317000
Średnia ocena: (7.5)
Trwałość silnika 4.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 5.8L

Trasa b.d.

Opinia: mam już prawie 3 lata, wymiana silnika po 300 tys (stracił kompresję o połowę), (auto po swapie na 170KM, full wyposażenie robi swoje i można się przyzwyczaić tak że będzie ciężko kiedyś zmienić lub rozstać się
Zalety: wygodny, dynamiczny, ekonomiczne spalanie
Wady: awaryjny silnik 2.0 d
Odradzam
07.05.2018 Wiktor V50/ 2008/ 240tys.km
Średnia ocena: (7.5)
Trwałość silnika 7.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 6.1L

Trasa 5.6L

Opinia: Super auto, dobrze się prowadzi. Jak na kombi jest zgrabne, spala 5,6 l. na trasie. Z napraw nie planowanych wymieniłem dwa razy czujnik DPF i tuleje wahacza
Zalety: Ładne zgrabne a zarazem masywne auto, dobre światła
Wady: Za małe dla pięciu osób żeby wyjechać na dalszy urlop.
Polecam
22.04.2018 Mateusz 2.0d 2007 fl
Średnia ocena: (8.0)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.5L

Średnie 7.2L

Trasa 6.0L

Opinia: Dobrze się prowadzi, wygodne. Jeśli trafisz dobry egzemplarz będziesz się z niego naprawdę cieszył. Osobiście polecam . 2007 polift
Zalety: Wygoda Prowadzenie Bezpieczeństwo Wygląd
Wady: Usterki Egr Wysokie spalanie w mieście Mało miejsca z tyłu
Polecam
20.01.2017 Janusz volvo v50 D 2010
Średnia ocena: (8.5)
Trwałość silnika 7.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.8L

Średnie 5.8L

Trasa 4.8L

Opinia: Posiadam ten samochód 3 lata przejechałem nim 70 tyś. i jak narazie miałem tylko awarie rozrusznika ale to i tak była wymiana szczotek. Polecam ten typ auta ale nie można zapomnieć ze jak dbasz tak masz pozdrawiam
Zalety: dynamiczny, oszczedny i praktycznie nie zawodny
Wady: glosny przy duzej predkosci
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

66%
5%
4%
8%
0%
0%
1%
0%
16%
Suma głosów: 147