alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Range Rover Evoque I 2.2 TD4 (150KM)

Range Rover Evoque I 2.2 TD4 (150KM)Wyświetleń: 7912

Range Rover Evoque I 2.2 TD4 (150KM)

Okres produkcji: 2011-2015

Wersje nadwozia: crossover

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2179
Moc [KM]150
Moment obrotowy [Nm]400
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna185
Przyspieszenie (0-100km/h)10.9
Spalanie - miasto [l/100km]6.9
Spalanie - trasa [l/100km]5.4
Spalanie - średnie [l/100km]5.8

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju5.9 L
Wymiana olejuco.25.000 lub 1 rok
Wymiana rozrządu-

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryski

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 9

Trasa: 8

Średnie: 8.5

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.2 eD415038011.25.2
2.2 SD419042010.05.7

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1
Średnia (głosów 1):
(8.5)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 6/10
Koszty utrzymania
 8/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Tak 01.05.2021
Średnia:
(8.50)
Tak
Opinia: Jestem bardzo zadowolony z pojazdu polecam
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9l/100km

Spalanie - trasa:8l/100km

Spalanie - średnie:8.5l/100km

Zalety:Super autko zwinne i dobrze spisuje się w górach.
Wady:Brak
Rocznik / Przebieg:2002/150000