Land Rover

Range Rover Sport I 2.7 TD (190KM)

14921
Kategoria: Range Rover Sport

Dane techniczne

Range Rover Sport I 2.7 TD (190KM)
Pojemność [cm3] 2720
Moc [KM] 190
Moment obrotowy [Nm] 440
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów automatyczna
Prędkość maksymalna [km/h] 193
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 12.7

Lata produkcji: 2005-2010

Nadwozie: suv

Segment: I (wyższej klasy SUV)

Spalanie

Miasto 13.2L

Średnie 10.8L

Trasa 9.2L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total 5W30
Ilość oleju 5.5-5.8
Wymiana oleju 30.000km lub 2 lata
Wymiana rozrządu po 180.000-240.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Siemens

Informacje o silniku

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 10.0L

Średnie 9.0L

Trasa 8.0L

Najbardziej awaryjna część

38%
3%
21%
9%
6%
3%
3%
15%
3%
Suma głosów: 34

Opinie użytkowników

30.10.2022 Land Rover Range Rover Sport 2.7 TD 2005 / 289.000
Średnia ocena: (9.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 10.0L

Średnie 9.0L

Trasa 8.0L

Opinia: Auto petarda, ale długo się zastanawiałem ponieważ bałem się tego silnika... Faktem jest, że jest sporo ogłoszeń tych aut już od 25-30k z silnikami 2.7 v6 lub 3.6 v8 diesel i to może o czymś świadczyć... Jest na Youtube i forach dostatecznie dużo informacji
Zalety: Wyciszenie, komfort, poczucie bezpieczeństwa, przestrzeń, w miarę dynamiczny motor, aczkolwiek to najsłabsza jednostka więc nie oszukujmy się "sport" to tylko z nazwy ;)
Wady: W tej kobyle mam wrażenie, że klocki będę wymieniał częściej niż w 2.0 audi. Pomimo bardzo zadbanego egzemplarza dużo pierdół na start do wymiany co dało efekt blisko 4k na rachunku po zakupie.
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

38%
3%
21%
9%
6%
3%
3%
15%
3%
Suma głosów: 34