Popularne na rynku

Mazda 6 GH 2.2 MZR-CD 163KM (R2)

24551
Kategoria: Mazda 6

Dane techniczne

Mazda 6 GH 2.2 MZR-CD 163KM (R2)
Pojemność [cm3] 2184
Moc [KM] 163
Moment obrotowy [Nm] 360
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 212
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 9.2

Lata produkcji: 2008-2013

Nadwozie: liftback sedan kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 5.5L

Trasa 4.5L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Dexelia 5W30
Ilość oleju 4.7
Wymiana oleju co 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Denso

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.0 MZR-CD 140KM 8.8 5 0 6.1 l/100km
2.2 MZR-CD 125KM 9.0 1 0 6.9 l/100km
2.2 MZR-CD 185KM 7.5 1 0 6.4 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 4) (6.3)
Trwałość silnika 6.8/10
Niezawodność auta 5.5/10
Spalanie ON 8.5/10
Koszty utrzymania 4.3/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 2

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.7L

Średnie 5.9L

Trasa 5.3L

Najbardziej awaryjna część

52%
0%
0%
0%
0%
0%
4%
0%
43%
Suma głosów: 23

Opinie użytkowników

25.05.2020 Anonim
Średnia ocena: (6.3)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 7.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 2.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto b.d.

Średnie b.d.

Trasa b.d.

Opinia: Mazda 6 GH,2.2 mzr-cd185KM2010r. Wersja GT. Silnik super, osprzęt również. Spalanie umiarkowane. Jedyny mankament to uciagajacy się łańcuch rozrządu i ceny czesci zamiennych-które dopiero teraz zaczynają się robić normalne. Cena sprzęgła 6tys zł, łańcuchów rozrządu 2,5tys zł powalały... No i niestety, pojawia się korozja zwłaszcza
Zalety: Wygodne i dobrze wyposażone auto
Wady: Ceny czesci
Polecam
25.02.2016 Adam GH po lifcie/2010/165000
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.0L

Średnie 6.0L

Trasa 5.0L

Opinia: Super auto. Przez 165000 km praktycznie zero kosztownych awarii. Do końca serwisowałem w ASO. Wymiana oleju i płynów na czas. Co prawda była wymiana łańcucha rozrządu, ale to akcja serwisowa i wymienili bez problemu. Zero problemów z DPF czy innymi przypadłościami nowoczesnych diesli. Koło
Zalety: Piękne auto z dynamicznym silnikiem
Wady: brak
Polecam
15.10.2015 Robert 2009 r 120 tyś km
Średnia ocena: (3.8)
Trwałość silnika 5.0/10
Niezawodność auta 1.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 1.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.0L

Średnie 6.0L

Trasa 5.0L

Opinia: Wymiana łańcuszka rozrządu przy 90 tyś km , wymiana elektrycznego wspomagania przy 120 tyś km, lakier slabej jakości, caly przód w odpryskach , podwozie zaczyna mieć slady korozji.
Zalety: fajne auto ale drogie w utszymaniu
Wady: wymiana łańcuszka rozrządu , wymiana elektrycznego wspomagania , slaby lakier
Odradzam
30.07.2015 MarcinS 2010
Średnia ocena: (5.0)
Trwałość silnika 4.0/10
Niezawodność auta 4.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 4.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 5.8L

Trasa 6.0L

Opinia: Wszystko ok tylko, nikt nie wspomina o rozciągającym się łańcuchy rozrządu, samochód użytkowany na taxi wymiana kosztowna i co roku! Taka wada fabryczna tych silników ukryta przez mazde,a do tego gwarancja tylko do Max 50000tyś km , a potem 4000tys za wymianę. Inne silniki
Zalety: tani do kupna
Wady: gumowy lancuch rozrzadu
Odradzam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

52%
0%
0%
0%
0%
0%
4%
0%
43%
Suma głosów: 23