alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Hyundai i10 1.1 CRDi 75KM (D3FA)

Hyundai i10 1.1 CRDi 75KM (D3FA)Wyświetleń: 7005

Hyundai i10 1.1 CRDi 75KM (D3FA)

Okres produkcji: 2008-2013

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1120
Moc [KM]75
Moment obrotowy [Nm]153
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna165
Przyspieszenie (0-100km/h)13.8
Spalanie - miasto [l/100km]5.6
Spalanie - trasa [l/100km]3.8
Spalanie - średnie [l/100km]4.3

Zalecane przez serwis

?Typ olejuShell 5W30
LIlość oleju5.3 L
Wymiana olejuco.20.000 km lub 1rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak - może występować po 2008.r
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskipiezoelektryczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 5.8

Trasa: 4.1

Średnie: 4.9

Inne silniki w tym modelu

Brak innych silników w tym modelu

23.03.2017WMTak

Jak na tak mały silniczek to dynamika w miarę dobra.Moim zdaniem nie ustępuje on europejskim konstrukcjom w tej pojemności.Przebieg 220 000 km i bez awarii.Wymieniłem rolkę napinacza paska,turbina i wtryski o dziwo nie regenerowane. Osobiście przejechałem ponad 100 000 km olej pełny syntetyk wymieniam co 10 000 km. Mało pali średnio 4,5 l.Przyczepiłbym się do kultury pracy,ale czego wymagać od trzech cylindrów.Ogólnie samochód bardzo tani w eksploatacji.


05.10.2015janTak

3 cylindry w dieslu. Hmm. Komfort chyba zaden od tych wibracji. Ciekawe jak z trwaloscia 100 tysięcy może 150 i zacznie padać. Polecam z malych diesli 1.3 multijet. Ta konstrukcja jest sprawdzona i to w różnych markach. Czy to z dpf czy nie jest najlepszy.


31.01.2021hyundai i 20Tak

Kupiłem i 20 z tym małym 1,1 dieslem, z przebiegiem 40..parę tys, Dziś jest 120 tyś. Samochód w wersji ciężarowej ! (z tyłu wchodzi euro paleta) Średnie spalanie przez ostatnie 40 tyś km 5,2 -5,4 l. Samochód nie wymagał żadnych inwestycji,tylko paliwo,wymiany oleju ,filtry itd.Gwarancja skończyła się w 2019 r Jak zimny-no i owszem- trochę "trzepie" bo to w końcu 3 cylindry. Dynamika bardzo dobra jak na mały sam.Spalanie jak na warunki eksploatacji (autostrada tez czasem 140-150 km/h ) bardzo dobre...


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 3
Średnia (głosów 2):
(8)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 7.5/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 4.5/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

Sławek 16.09.2015
Średnia:
(7.00)
Tak
Opinia: Witam mamy i10 z silnikiem 1.1crdi od ponad roku z 2011r.Autko przyjemne nawet pojemne jak na tą klasę,w dwie osoby super się przemieszcza spod świateł nie jeden kierowca się zdziwił,zaczyna ciągnąć od 1800obrotów i do 2800.nie dużo pali max 6l a w trasie z klimą 4,5.jesteśmy zadowoleni z niego-bardzo łatwo go zaparkować,Polecamy
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (0/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:4.2l/100km

Spalanie - średnie:5l/100km

Zalety:
Wady:
Rocznik / Przebieg:i10 2011 59tys
Karol 20.03.2014
Średnia:
(9.00)
Tak
Opinia: Auto miejskie,spalanie bardzo niskie i o to chodziło przy zakupie .Wady to słabe zawieszenie i wyciszenie .Na dojazdy do pracy idealne .
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.5l/100km

Spalanie - trasa:4.0l/100km

Spalanie - średnie:4.7l/100km

Zalety:niskie spalanie, brak awarii, tani serwis
Wady:słaba dynamika, słabo się zbiera, słabe zawieszenie, słabe wyciszenie
Rocznik / Przebieg:Hyundai i10 2010rok 65 tyś