Okres produkcji: 2008-2013
Wersje nadwozia: hatchback
Pojemność [cm3] | 1120 |
Moc [KM] | 75 |
Moment obrotowy [Nm] | 153 |
Doładowanie | turbo/sp |
Skrzynia biegów | 5-biegowa |
Prędkość maksymalna | 165 |
Przyspieszenie (0-100km/h) | 13.8 |
Spalanie - miasto [l/100km] | 5.6 |
Spalanie - trasa [l/100km] | 3.8 |
Spalanie - średnie [l/100km] | 4.3 |
?Typ oleju | Shell 5W30 |
LIlość oleju | 5.3 L |
Wymiana oleju | co.20.000 km lub 1rok |
Wymiana rozrządu | Łańcuch |
DPF/FAP | Brak - może występować po 2008.r |
Dwumasa | Brak |
Turbina | Geometria stała |
Wtryski | piezoelektryczne Bosch |
23.03.2017WM
Jak na tak mały silniczek to dynamika w miarę dobra.Moim zdaniem nie ustępuje on europejskim konstrukcjom w tej pojemności.Przebieg 220 000 km i bez awarii.Wymieniłem rolkę napinacza paska,turbina i wtryski o dziwo nie regenerowane. Osobiście przejechałem ponad 100 000 km olej pełny syntetyk wymieniam co 10 000 km. Mało pali średnio 4,5 l.Przyczepiłbym się do kultury pracy,ale czego wymagać od trzech cylindrów.Ogólnie samochód bardzo tani w eksploatacji.
05.10.2015jan
3 cylindry w dieslu. Hmm. Komfort chyba zaden od tych wibracji. Ciekawe jak z trwaloscia 100 tysięcy może 150 i zacznie padać. Polecam z malych diesli 1.3 multijet. Ta konstrukcja jest sprawdzona i to w różnych markach. Czy to z dpf czy nie jest najlepszy.
31.01.2021hyundai i 20
Kupiłem i 20 z tym małym 1,1 dieslem, z przebiegiem 40..parę tys, Dziś jest 120 tyś. Samochód w wersji ciężarowej ! (z tyłu wchodzi euro paleta) Średnie spalanie przez ostatnie 40 tyś km 5,2 -5,4 l. Samochód nie wymagał żadnych inwestycji,tylko paliwo,wymiany oleju ,filtry itd.Gwarancja skończyła się w 2019 r Jak zimny-no i owszem- trochę "trzepie" bo to w końcu 3 cylindry. Dynamika bardzo dobra jak na mały sam.Spalanie jak na warunki eksploatacji (autostrada tez czasem 140-150 km/h ) bardzo dobre...
Obecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.
Większość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów
Jednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.
Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.
Najbardziej awaryjna część tego auta?
Raport spalania według użytkownika
Spalanie - miasto:6l/100km
Spalanie - trasa:4.2l/100km
Spalanie - średnie:5l/100km
Raport spalania według użytkownika
Spalanie - miasto:5.5l/100km
Spalanie - trasa:4.0l/100km
Spalanie - średnie:4.7l/100km
Polecane silniki