alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Hyundai i20 I FL 1.1 CRDi 75KM (D3FA)

Hyundai i20 I FL 1.1 CRDi 75KM (D3FA)Wyświetleń: 14996

Hyundai i20 I FL 1.1 CRDi 75KM (D3FA)

Okres produkcji: 2012-2014

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1120
Moc [KM]75
Moment obrotowy [Nm]180
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna160
Przyspieszenie (0-100km/h)15.9
Spalanie - miasto [l/100km]4.5
Spalanie - trasa [l/100km]3.3
Spalanie - średnie [l/100km]3.8

Zalecane przez serwis

?Typ olejuShell 5W30
LIlość oleju5.3 L
Wymiana olejuco.20.000 km lub 1rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskipiezoelektryczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 5

Trasa: 3.9

Średnie: 4.6

Inne silniki w tym modelu

Brak innych silników w tym modelu

05.10.2015janTak

3 cylindry w dieslu. Hmm. Komfort chyba zaden od tych wibracji. Ciekawe jak z trwaloscia 100 tysięcy może 150 i zacznie padać. Polecam z malych diesli 1.3 multijet. Ta konstrukcja jest sprawdzona i to w różnych markach. Czy to z dpf czy nie jest najlepszy.


29.01.2014Mariusz Tak

Hyundai i10 auto do miasta więc co do osiągów nie mam mowy ale spalanie to prawdziwa bajka 5 L z klimą i w korkach .Praca silnika bardzo cicha ,silnik dość elastyczny. Jak do miasta do można w ciemno brać ,co ważne żadnych awarii przy przebiegu 115 tyś !!!


31.01.2021hyundai i 20Tak

Kupiłem i 20 z tym małym 1,1 dieslem, z przebiegiem 40..parę tys, Dziś jest 120 tyś. Samochód w wersji ciężarowej ! (z tyłu wchodzi euro paleta) Średnie spalanie przez ostatnie 40 tyś km 5,2 -5,4 l. Samochód nie wymagał żadnych inwestycji,tylko paliwo,wymiany oleju ,filtry itd.Gwarancja skończyła się w 2019 r Jak zimny-no i owszem- trochę "trzepie" bo to w końcu 3 cylindry. Dynamika bardzo dobra jak na mały sam.Spalanie jak na warunki eksploatacji (autostrada tez czasem 140-150 km/h ) bardzo dobre...


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 3
Średnia (głosów 2):
(9.25)
Trwałość silnika
 9.5/10
Niezawodność auta
 9.5/10
Spalanie ON
 8.5/10
Koszty utrzymania
 9.5/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Arek 24.04.2017
Średnia:
(8.75)
Tak
Opinia: Silnik elastyczny i można powiedzieć że oszczędny dzięki skrzyni 6-cio biegowej ale bez rewelacji. W trasie przy 120km/h spalanie 4.9-5.0L, powyżej tej prędkości spalanie rośnie zdecydowanie szybciej niż sama prędkość :) Przebieg 115kkm i bez żadnej awarii. Obroty trzeba trzymać powyżej 1700 bo inaczej mocno czuć wibracje z silnika.
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.2l/100km

Spalanie - trasa:4.2l/100km

Spalanie - średnie:4.7l/100km

Zalety:Trwalosc, elastycznosci.
Wady:Spalanie, DPF.
Rocznik / Przebieg:i20/2013/115000
Bogdan 25.09.2016
Średnia:
(9.75)
Tak
Opinia: Silnik w tym aucie bardzo elastyczny i dynamiczny jak na swoją moc, naprawdę byłem zaskoczony jego właściwościami jezdnymi,zużycie paliwa to bajka ,niestety auto jest wyposażone w DPF suchy jak na razie bezproblemowy, brak turbo dziury auto ciągnie od samego dołu do miasta idealny i na trasie daję rade.
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:4.8l/100km

Spalanie - trasa:3.6l/100km

Spalanie - średnie:4.5l/100km

Zalety:zużycie paliwa,elastyczny silnik
Wady:nie znalazłem
Rocznik / Przebieg:i 20/2014/90 tys.