alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Hyundai i40 1.7 CRDi 136KM (D4FD)

Hyundai i40 1.7 CRDi 136KM (D4FD)Wyświetleń: 36705

Hyundai i40 1.7 CRDi 136KM (D4FD)

Okres produkcji: 2011-2015

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1685
Moc [KM]136
Moment obrotowy [Nm]325
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna201
Przyspieszenie (0-100km/h)10.3
Spalanie - miasto [l/100km]5.7
Spalanie - trasa [l/100km]4.3
Spalanie - średnie [l/100km]4.7

Zalecane przez serwis

?Typ olejuLotos Quazar 5W30
LIlość oleju5.3 L
Wymiana olejuco.20.000 km lub 1rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 9.5

Trasa: 5.8

Średnie: 7

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.7 CRDi11626012.34.6

21.04.2017JacekTak

"Zaskakująco dobre auto. Byłem uprzedzony do marek koreańskich jednak moja I40 zmieniła ten pogląd. Samochód stylistycznie piękny, bardzo wygodny, ekonomiczny . Jak każdy ma swoje ułomności i trzeba go użytkować z głową ale to akurat dotyczy każdego auta nowszej generacji . "


30.01.2015ARTURTak

"Jeśli narzekacie na dynamikę to jest na to rozwiązanie, bez utraty gwarancji można zamontować doładowanie silnika do mocy ok 138KM, spalanie w zasadzie to samo czyli ok 6,5l/miasto 5,8l/trasa.Przed zakupem Kii jeździłem IX35 115KM i faktycznie trochę mu brakowało. Koszt ok 1000-1500zł a naprawdę dużo lepsze wrażenia z jazdy, różnica w dynamice jest bardzo odczuwalna. "


03.12.2020sportageNie

Sportage od nowosci 2011.teraz 79000km spalanie 8-8,3 miasto Gdynia.odcinki po 9km.trasa brakuje mocy,mało miejsca duze słupki,czasami słychać jak napinacz łancucha odpuszcza i jest betoniarka przez kilka sekund dopuki nie dojdzie olej(tylko jak stoi pod góre/tylko czasami)olej Valvoline 5w30 co 10tk


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 45
Średnia (głosów 1):
(9)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 7/10
Koszty utrzymania
 9/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 68

Opinie użytkowników

Janusz 16.07.2018
Średnia:
(9.00)
Tak
Opinia: To mój kolejny diesel po Fordzie Mondeo i Lagunie więc mam odniesienie,i40 biej konkurencję pod względem komfortu oraz wyposażenia.Niestety silnikowo wypada najgorzej, przy wyższych prędkościach pali zdecydowanie dużo na trasie w granicach 7l a w mieście 10l to zdecydowanie za duzo.Sam silnik nie powala osiągami ale tę nie brakuje mu mocy.Najlepiej sprawdza się na trasie do 130km/h jest cichy elastyczny i pali przyzwoicie bo w granicach 5-6 l.Ogólna opinia po 6 latach jazdy jest na duży plus zero awarii i koszty serwisu do przeżycia co jest bardzo istotne.
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9.5l/100km

Spalanie - trasa:5.8l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:Samochód bardzo trwały pod względem awaryjności,trwałe zawieszenie,zero problemó z silnikiem jego osprzętem,dobre wyposażenie,wysoki komfort,super siedziska dużo miejsca.
Wady:zbyt duże spalanie w mieście 10l i na trasie przy wyższych prędkościach 7l
Rocznik / Przebieg:i40 2012r 180.tys