Jeep

Jeep Grand Cherokee WK2 3.0 V6 CRD (241KM)

15438
Kategoria: Jeep Grand Cherokee

Dane techniczne

Jeep Grand Cherokee WK2 3.0 V6 CRD (241KM)
Pojemność [cm3] 2987
Moc [KM] 241
Moment obrotowy [Nm] 550
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowy automat
Prędkość maksymalna [km/h] 202
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 8.2

Lata produkcji: 2010-2017

Nadwozie: suv

Segment: I (wyższej klasy SUV)

Spalanie

Miasto 10.3L

Średnie 8.3L

Trasa 7.2L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Selenia WR 5W30
Ilość oleju 9.2
Wymiana oleju co 35.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP
Dwumasa
Turbina
Wtryski

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
3.0 V6 CRD 190KM 7.8 1 0 9.0 l/100km
3.0 V6 CRD 250KM 0.0 0 0 7.5 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (9.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 11.8L

Średnie 10.5L

Trasa 9.2L

Najbardziej awaryjna część

88%
4%
0%
0%
0%
0%
4%
0%
4%
Suma głosów: 25

Opinie użytkowników

13.03.2018 Krystian Jeep Grand Cheroke 3.0 CRD 2013
Średnia ocena: (9.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 10.5L

Średnie 8.9L

Trasa 7.9L

Opinia: Świetne auto jeżdżę nim 3 lata godne polecenia
Zalety: Wygodne auto
Polecam
27.12.2014 Jacek Grand Cherokee/2011
Średnia ocena: (9.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 13.0L

Średnie 12.0L

Trasa 10.5L

Opinia: Mam to auto od 3 lat. Kupiłem prawie nowe, stuknięte przodem od firmy leasingowej. Naprawiłem u blacharza z Toyoty. Od tamtej pory auto mnie nie zawiodło a przejechałem 130 tysięcy km. Silnik fiatowski (od razu zrobiłem tuning na 290 koni i 630Nm) jest bardzo dobry.
Zalety: silnik, wygoda, wyciszenie, napęd 4x4
Wady: nurkuje przy ostrym hamowaniu, trochę lepsze hamulce by się przydały
Polecam

Najbardziej awaryjna część

88%
4%
0%
0%
0%
0%
4%
0%
4%
Suma głosów: 25