Mazda

Mazda 323 BA 1.7 TD 82KM (4EE1)

5862
Kategoria: Mazda 323

Dane techniczne

Mazda 323 BA 1.7 TD 82KM (4EE1)
Pojemność [cm3] 1686
Moc [KM] 82
Moment obrotowy [Nm] 168
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 170
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 14.2

Lata produkcji: 1994-2000

Nadwozie: hatchback liftback sedan

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 6.3L

Trasa 5.1L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W30
Ilość oleju 3.9
Wymiana oleju co 10.000 km lub 6 miesięcy
Wymiana rozrządu po 90.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak
Dwumasa Brak
Turbina Geometria stała
Wtryski Bosch

Informacje o silniku

Aktualnie nie ma żadnej opinii o tym silniku

Dodaj pierwszą opinię

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.0 D 71KM 0.0 0 0 6.5 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.0)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 4.7L

Trasa 4.0L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

29.09.2015 Lech mazda 323 1,7 td
Średnia ocena: (9.0)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 4.7L

Trasa 4.0L

Opinia: Najlepszy samochód jaki miałem w zyciu, a tylko 25 aut przetestowałem. 323 typ BA 1,7 TD. Przebieg 358 tys bez naprawy! 15 lat jazdy/ ani tłumika, ani sprzęgła, ani silnika/ tylko 2 x końcówki stabilizatotów tylnych po wjechaniu na polskie dziurawe drogi. Spalanie srednie 4,7 l
Zalety: bezawaryjny dieselek,tani w eksploatacji, niepalne fotele, z tyłu karoca
Wady: głosny silnik po 120/godz
Polecam

Informacje o silniku

Aktualnie nie ma żadnej opinii o tym silniku

Dodaj pierwszą opinię

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 1