Popularne na rynku

Dacia Logan I 1.5 dCi 68KM (K9K 792)

17310
Kategoria: Dacia Logan

Dane techniczne

Dacia Logan I 1.5 dCi 68KM (K9K 792)
Pojemność [cm3] 1461
Moc [KM] 68
Moment obrotowy [Nm] 160
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 158
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 15

Lata produkcji: 2004-2012

Nadwozie: pickup sedan kombi van

Segment: B/C (małe trójbryłowe)

Spalanie

Miasto 5.8L

Średnie 4.7L

Trasa 4.2L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Elf 5W40
Ilość oleju 4.5
Wymiana oleju 30.000km lub 2 lata / zalecana co 15.000 lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak
Dwumasa Brak
Turbina Geometria stała
Wtryski Elektromagnetyczne Siemens

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.5 dCi 75KM 9.4 2 0 5.1 l/100km
1.5 dCi 85KM 9.8 2 0 5.2 l/100km
1.5 dCi 90KM 0.0 0 0 4.8 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (9.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.0L

Średnie 4.9L

Trasa 4.2L

Najbardziej awaryjna część

33%
11%
11%
22%
0%
0%
0%
0%
22%
Suma głosów: 9

Opinie użytkowników

04.10.2017 XX Logan MCV 2011
Średnia ocena: (9.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 5.8L

Średnie 4.7L

Trasa 4.2L

Opinia: Logan MCV 2011 motor super, dynamiczny i economiczny? na 165 tys. wymieniono jeden wstryskiwacz , teraz 255 tys. problemow niema.
Polecam
26.01.2015 marcin Logan 2005r
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.2L

Średnie 5.0L

Trasa 4.2L

Opinia: fajny dieselek za małe pieniądze,tani w utrzymaniu, nie ma koła dwumasowego i Dpf-u .Mam go 4 lata na zmianę z żona dojazd do pracy i wypad za miasto żadnych problemów super niskie spalanie.Obecnie przebieg 160 tys po wymianie rozrządu koszt 700zł ,mechanik powiedział że choćby
Zalety: niskie spalanie,bardzo dobra elastyczność,dosyć dobrze się zbiera,cicho pracuje
Wady: słabe wyposażnie.
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

33%
11%
11%
22%
0%
0%
0%
0%
22%
Suma głosów: 9