Renault

Renault Laguna I 2.2 d 83KM (G8T)

6562

Dane techniczne

Renault Laguna I 2.2 d 83KM (G8T)
Pojemność [cm3] 2188
Moc [KM] 83
Moment obrotowy [Nm] 142
Doładowanie
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 175
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 15.5

Lata produkcji: 1994-2001

Nadwozie: liftback kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto b.d.

Średnie b.d.

Trasa b.d.

Zalecane przez serwis

Typ oleju
Ilość oleju
Wymiana oleju
Wymiana rozrządu

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak
Dwumasa Brak
Turbina Geometria stała
Wtryski Bosch

Informacje o silniku

Aktualnie nie ma żadnej opinii o tym silniku

Dodaj pierwszą opinię

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.9 dTi 98KM 9.3 7 0 6.1 l/100km
1.9 dCi 107KM 8.3 4 0 6.3 l/100km
2.2 dT 113KM 8.8 1 0 7.5 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (7.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 7.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 9.5L

Średnie 7.5L

Trasa 5.5L

Najbardziej awaryjna część

20%
0%
20%
40%
0%
0%
0%
0%
20%
Suma głosów: 5

Opinie użytkowników

04.01.2015 Alek 1999r 350tys
Średnia ocena: (7.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 7.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.5L

Średnie 7.5L

Trasa 5.5L

Opinia: Mało popularny silnik a szkoda bo nie sprawia problemów,obecnie 350tys między czasie wymiana sprzęgła ,turbiny i pompy ale mili Państwo to wszystko przy przebiegu około 300tys !!! Auto spala średnio 7.5L słaba dynamika ale za to silnik nie wysilony.Auto nigdy nie stanęło na drodze te
Zalety: mała awaryjność można powiedzieć że zerowa,komfort,wyposażnie
Wady: słaba dynamika,spalanie trochę duże
Polecam

Informacje o silniku

Aktualnie nie ma żadnej opinii o tym silniku

Dodaj pierwszą opinię

Najbardziej awaryjna część

20%
0%
20%
40%
0%
0%
0%
0%
20%
Suma głosów: 5