Seat

Seat Toledo IV 1.6 TDI CR 105KM (CAYC)

8985
Kategoria: Seat Toledo

Dane techniczne

Seat Toledo IV 1.6 TDI CR 105KM (CAYC)
Pojemność [cm3] 1598
Moc [KM] 105
Moment obrotowy [Nm] 250
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 190
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 10.5

Lata produkcji: 2012-2019

Nadwozie: liftback

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 5.6L

Średnie 4.5L

Trasa 3.8L

Zalecane przez serwis

Typ oleju VW 507,00, 5W-30
Ilość oleju 4.3
Wymiana oleju co 15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 180.000 km lub 5 Lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Siemensa

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 TDI 90KM 0.0 0 0 4.6 l/100km
1.6 TDI 115KM 0.0 0 0 4.3 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.4L

Średnie 5.7L

Trasa 4.2L

Najbardziej awaryjna część

15%
15%
15%
8%
8%
8%
15%
8%
8%
Suma głosów: 13

Opinie użytkowników

28.08.2017 Sławek Seat 2013r/137.000 km
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.4L

Średnie 5.7L

Trasa 4.2L

Opinia: Jestem mega zadowolony z auta,silnik rewelacja spalanie tak niskie że aż nie do uwieżenia !!! Auto kupione w salonie mamy go od 2013 roku zrobione 137tys bez jakich kolwiek problemów,użytkowanie 70% miasto reszta trasa wakacje itd.Spalanie trasa do 120km/h 4.2 l po wyżej 4.8l miasto
Zalety: świetny silnik,małe spalanie,super zawieszenie trwłe dobrze tłumi i trzyma się drogi,niskie koszty użytkowania,duży komfort.
Wady: nie znalazłem
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

15%
15%
15%
8%
8%
8%
15%
8%
8%
Suma głosów: 13