Peugeot

Peugeot 308 II 1.6 HDI 92KM (DV6D)

18434

Dane techniczne

Peugeot 308 II 1.6 HDI 92KM (DV6D)
Pojemność [cm3] 1560
Moc [KM] 92
Moment obrotowy [Nm] 230
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 176
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 12.9

Lata produkcji: 2013-2017

Nadwozie: hatchback kombi

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 4.5L

Średnie 3.8L

Trasa 3.3L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total Quarts INEO ECS 5W-30
Ilość oleju 3.8
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 180.000km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Brak
Turbina Geometria stała
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 e-HDI 112KM 9.9 4 0 4.6 l/100km
2.0 BlueHDI 150KM 0.0 0 0 4.4 l/100km
1.6 BlueHDi 120KM 8.8 3 0 5.8 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 5.7L

Średnie 5.0L

Trasa 4.4L

Najbardziej awaryjna część

7%
0%
0%
53%
13%
7%
7%
7%
7%
Suma głosów: 15

Opinie użytkowników

07.10.2019 308 T9 2014/152k km
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 5.5L

Średnie 5.0L

Trasa 4.5L

Opinia: Motor niemalże pancerny, poza typowymi przypadłościami nie zawsze występującymi w tym aucie (pompka sprzęgła, teleskopy tylnej klapy w hatchbaku) samochód z tym silnikiem jest bezobsługowy, zwykła 5-biegowa skrzynia bez dwumasy, FAP nie jest wcale problematyczny, świetne i zwrotne auto na miasto, w trasie faktycznie brakuje
Zalety: - niskie koszty eksploatacji, - niskie spalanie, - niski koszt serwisowania,
Wady: - zasadniczo brak wad jak na możliwości auta z tym silnikiem
Polecam
25.07.2018 Gregori 308 Hatchback 2014 r 150 tys
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 5.8L

Średnie 5.0L

Trasa 4.2L

Opinia: Polecam świetny samochód o bardzo niskich kosztach użytkowania,to mój drugi Peugeot 308 wcześniej wersja bez DPF i dwumasy 90-konna.Dlatego wybrałem ten model bo we wcześniejszym nie maiłem żadnych problemów a zrobiłem nim prawie 300 tys.Obecnie przebieg 150 tys i tylko leje paliwo.Silnik bardzo oszczędny
Zalety: za zaletę uważam nie wątpliwie koszty utrzymania i bezawaryjność,silnik dynamiczny i bardzo oszczędny,komfort,wyposażenie,dobre prowadzenie
Wady: nie ma
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

7%
0%
0%
53%
13%
7%
7%
7%
7%
Suma głosów: 15