Audi

Audi A4 B8 2.0 TDI CR 136KM (CAGB/CJCB)

33613

Dane techniczne

Audi A4 B8 2.0 TDI CR 136KM (CAGB/CJCB)
Pojemność [cm3] 1968
Moc [KM] 136
Moment obrotowy [Nm] 320
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 211
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 9.5

Lata produkcji: 2008-2011

Nadwozie: sedan kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 5.4L

Średnie 4.5L

Trasa 3.9L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Castrol 5W30
Ilość oleju 3.8-4.3
Wymiana oleju 15.000 km lub 1 rok lub LongLife 30.000 km lub 2 lata w zależności od wersj
Wymiana rozrządu po 180.000 km lub 5 Lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.0 TDI 120KM 9.2 5 0 7.3 l/100km
2.0 TDI 143KM 8.6 15 2 6.4 l/100km
2.0 TDI 170KM 9.1 7 0 6.4 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.7L

Średnie 5.8L

Trasa 5.0L

Najbardziej awaryjna część

77%
4%
2%
3%
2%
2%
2%
2%
7%
Suma głosów: 130

Opinie użytkowników

26.10.2018 Robert Audi A4 B8 .2.0 TDI 163KM 2010.r 195.000 km
Średnia ocena: (9.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.7L

Średnie 5.8L

Trasa 5.0L

Opinia: Auto przyzwoite nie powala na kolana ale też nie jest to przeciętniak,przy kupnie spodziewałem się lepszych doznań.Auto poprawne do jazdy miejskiej jak i na autostrady jednak jak ktoś szuka mocy i dynamiki to szukać z wyższymi mocami min.150/170.Dla mnie jest wystarczająca ale czasami aż się
Zalety: samochód bardzo poprawny bezawaryjny,niskie koszty użytkowania praktycznie tylko serwis oleju filtrów i to wszystko,na plus silnik mało pali i już nie jest to traktor bo na Common Rail więc płynnie i cicho.dobre zawieszenie trzyma dobrze na zakrętach,dobr
Wady: czasami brakuje mocy na szybszych odcinkach trasy przy nagłym wyprzedzaniu lub szybkim dodaniu gazu,ale to takie moje odczucie .
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

77%
4%
2%
3%
2%
2%
2%
2%
7%
Suma głosów: 130