Popularne na rynku

Audi A6 C6 FL 2.0 TDI CR 136KM (CAGB)

34270

Dane techniczne

Audi A6 C6 FL 2.0 TDI CR 136KM (CAGB)
Pojemność [cm3] 1968
Moc [KM] 136
Moment obrotowy [Nm] 320
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 208
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 10.3

Lata produkcji: 2008-2011

Nadwozie: sedan kombi

Segment: E (klasa wyższa)

Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 5.3L

Trasa 4.4L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Castrol 5W30
Ilość oleju 3.8-4.3
Wymiana oleju 15.000 km lub 1 rok lub LongLife 30.000 km lub 2 lata w zależności od wersj
Wymiana rozrządu po 180.000 km lub 5 Lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
3.0 TDI 240KM 8.0 1 0 6.7 l/100km
2.0 TDI 170KM 8.8 3 0 7.2 l/100km
2.7 TDI 190KM 7.1 2 0 8.1 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 4) (7.9)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 8.3/10
Spalanie ON 8.5/10
Koszty utrzymania 6.8/10
Głosy według opinii użytkowników: 3 1

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 8.2L

Średnie 7.5L

Trasa 6.9L

Najbardziej awaryjna część

2%
5%
57%
11%
2%
0%
0%
0%
23%
Suma głosów: 44

Opinie użytkowników

07.08.2019 A6/C6 FL 2011/420000
Średnia ocena: (9.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.0L

Średnie 7.4L

Trasa 7.0L

Opinia: 420 000 km (420 kkm / CZTERYSTA DWADZIEŚCIA TYSIĘCY KILOMETRÓW) przebiegu. Multitronic oryginalny. Zawieszenie oryginalne. Samochód lata głównie w trasy 120 - 160 km/h. Silnik nie nadaje się na wyścigi, ale w trasy spokojnie może śmigać. Mamy w firmie 4 podobne auta. Mimo, że dość leciwe bo
Zalety: Solidny samochód pod każdym względem. Duży, wygodny, ogromny bagażnik. Solidnie zmontowany. W środku panuje cisza nawet przy prędkościach 180 km/h. Dobrze znosi polskie jezdnie (samochód głównie jeździ na trasach szybkiego ruchu i autostradach, ale równie
Wady: Mała moc (kosztem wytrzymałości innych podzespołów). Wymiana żarówek świateł mijania (porażka). Bluetooth nie ma streamingu z telefonu do radia (brak możliwośći odtwarzania muzyki z radia przez fabryczny bluetooth). Wadą w naszych autach jest to, że ni
Polecam
24.08.2015 Janusz A6C6 2008
Średnia ocena: (8.3)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie 8.5L

Trasa 8.0L

Opinia: Przebieg 270 tys, bez wątpliwości. O silniku w ogóle nie pamiętam, bo nie muszę. Leję tylko paliwo i zostawiam regularnie na przegląd. Jeden wielki problem to zniszczona instalacja radia przez płyn do spryskiwaczy tylnej szyby (uszkodzenie wężyka- podobno wada fabryczna). Od roku ulubieniec serwisów i
Zalety: Przestrzeń, jakość materiałów.
Wady: Patrz powyżej
Polecam
17.04.2014 Janusz A6C6 2007/2008
Średnia ocena: (7.5)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 6.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.0L

Średnie 8.0L

Trasa 7.5L

Opinia: Jak do tej pory silnik po przebiegu nieco ponad 240tys kilometrów bez żadnych problemów. Staranny serwis, prawdziwy przebieg. Mój mechanik uprzedza że można się spodziewać wymiany koła dwumasowego. Mam wrażenie natomiast że nie dysponuję maksymalną mocą, próbowałem i nigdy nie przekroczyłem 200km/h, powinno być o
Polecam
20.12.2013 Staszek Audi a6 2006rok
Średnia ocena: (6.5)
Trwałość silnika 6.0/10
Niezawodność auta 6.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.8L

Średnie 6.1L

Trasa 5.0L

Opinia: Świetny samochód wygoda,komfort,prestiż wszystko dopracowane jednak ODRADZAM silnik 2.0 u mnie bardzo awaryjny problemy z zaworem EGR, po tym problem z wtryskami-regeneacja na koniec padło koło dwamasowe wymiana razem ze sprzęgłem. Koszt wszystkich napraw oraz części to prawie 6 tyś zł. Samochód polecam silnik odradzam.
Odradzam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

2%
5%
57%
11%
2%
0%
0%
0%
23%
Suma głosów: 44