BMW

BMW Seria 1 F20 120d (184KM)

11137
Kategoria: BMW Seria 1

Dane techniczne

BMW Seria 1 F20 120d (184KM)
Pojemność [cm3] 1995
Moc [KM] 184
Moment obrotowy [Nm] 380
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 228
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 7.3

Lata produkcji: 2011-2015

Nadwozie: hatchback

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 5.6L

Średnie 4.5L

Trasa 4.0L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Castrol 5W30
Ilość oleju 5.2
Wymiana oleju co 15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
114d 95KM 0.0 0 0 4.1 l/100km
116d 116KM 0.0 0 0 3.8 l/100km
118d 143KM 9.8 1 0 5.5 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (8.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.2L

Średnie 6.5L

Trasa 5.0L

Najbardziej awaryjna część

59%
7%
3%
3%
14%
2%
5%
5%
2%
Suma głosów: 59

Opinie użytkowników

29.12.2017 Norbert BMW Seria 1 F20 2012 r 185tys
Średnia ocena: (8.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.2L

Średnie 6.5L

Trasa 5.0L

Opinia: Bardzo dobry samochód,mocny dynamiczny i przy tym nie mający żadnych problemów z silnikiem.Kupiłem od właściciela jeżdżę drugi rok i zero problemów, trwałe zawieszenie,trwały silnik i cały układ turbo,wtryski i inne.Auto pieknie chodzi dużo mocy na trasie niesamowita frajda,przyspieszenie na dotyk gazu zbiera się natychmiast.W środku
Zalety: auto ma bardzo dużo zalet,mocny silnik,dobre wyposażenie,duży komfort,bezawaryjność
Wady: koszty serwisu
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

59%
7%
3%
3%
14%
2%
5%
5%
2%
Suma głosów: 59