Peugeot

Peugeot 307 1.4 HDi 68KM (DV4TD)

17329
Kategoria: Peugeot 307

Dane techniczne

Peugeot 307 1.4 HDi 68KM (DV4TD)
Pojemność [cm3] 1398
Moc [KM] 68
Moment obrotowy [Nm] 160
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 160
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 17.1

Lata produkcji: 2001-2005

Nadwozie: hatchback sedan kombi cabrio

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 5.5L

Średnie 4.5L

Trasa 4.0L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total Quartz 9000 5W40
Ilość oleju 3.8
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 180.000-240.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak
Dwumasa Brak
Turbina Geometria stała
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch/Siemens

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 HDi 109KM 8.8 3 0 5.2 l/100km
2.0 HDi 90KM 8.0 12 1 6.5 l/100km
2.0 HDi 107KM 8.2 6 0 6.6 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.0)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.0L

Średnie 5.5L

Trasa 4.5L

Najbardziej awaryjna część

50%
0%
6%
6%
0%
0%
0%
0%
39%
Suma głosów: 18

Opinie użytkowników

17.05.2015 Wojtek 307 1,4HDI rok 2003
Średnia ocena: (9.0)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.0L

Średnie 5.5L

Trasa 4.5L

Opinia: Silnik OK, troszę wolne przyśpieszenie, ale to nie przeszkadza przy normalnej jeździe
Zalety: Wygodny, oszczędny, tani w ekspalatacji
Wady: przełącznik zespolony, nie odbijają kierunkowskazy
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

50%
0%
6%
6%
0%
0%
0%
0%
39%
Suma głosów: 18