Renault

Renault Laguna II 2.2 dCi 140KM (G9T)

7940

Dane techniczne

Renault Laguna II 2.2 dCi 140KM (G9T)
Pojemność [cm3] 2188
Moc [KM] 140
Moment obrotowy [Nm] 320
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 207
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 10.1

Lata produkcji: 2001-2005

Nadwozie: liftback kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie 6.9L

Trasa 5.6L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Elf 5W40
Ilość oleju 6.3
Wymiana oleju co 30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 160.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.9 dCi 92KM 9.3 1 0 6.5 l/100km
1.9 dCi 100KM 7.5 3 1 6.6 l/100km
1.9 dCi 120KM 8.5 21 1 5.9 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (8.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 6.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 9.5L

Średnie 6.8L

Trasa 5.6L

Najbardziej awaryjna część

50%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
50%
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

15.02.2015 Darek Laguna wersja Kombi 2004r 245tys
Średnia ocena: (8.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 6.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.5L

Średnie 6.8L

Trasa 5.6L

Opinia: ja nie miałem problemów z tym autem ale poprzedni włłaściciel robiłł uszczelkę pod głowicą i wiem że maiłł problem z osprzętem głównie wtryski,ja kupiłem 3 lata temu przy przebiegu 185tys zrobiłem 60tys i odpukać nic sie nie dzieje.Ale wiedziałem co kupuje miałem faktury do wglądu
Zalety: przedewszystkim komfort,duzo miejsca,dobra dynamika,spalanie w normie zwaszcza na trasie,duzo częśći w przystępnych cenach.
Wady: spalanie w mieście,
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

50%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
50%
Suma głosów: 2