Volvo

Volvo V70 II FL 2.4 D5 163KM (D5 244T5)

8163
Kategoria: Volvo V70

Dane techniczne

Volvo V70 II FL 2.4 D5 163KM (D5 244T5)
Pojemność [cm3] 2401
Moc [KM] 163
Moment obrotowy [Nm] 340
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 210
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 9.8

Lata produkcji: 2004-2007

Nadwozie: kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 8.9L

Średnie 6.7L

Trasa 5.4L

Zalecane przez serwis

Typ oleju ACEA A5/B5 SAE 0W30 lub 5W30
Ilość oleju 6.0-6.5
Wymiana oleju co 30.000 km lub 1 rok/lub co 20.000 km w zależności od wersji
Wymiana rozrządu 180.000 km/160.000 km lub 10 lat w zależności od wersji

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.4 D5 185KM 8.3 1 0 7.0 l/100km
2.4 D5 126KM 0.0 0 0 6.5 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (7.8)
Trwałość silnika 7.0/10
Niezawodność auta 7.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 1

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 7.0L

Trasa 6.5L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

18.11.2017 Grzesiek V70 2006 228000
Średnia ocena: (7.8)
Trwałość silnika 7.0/10
Niezawodność auta 7.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 7.0L

Trasa 6.5L

Opinia: Witam To juz moje czwarte volvo ,uwazam ze silnik jest tepy i za glosny ,myslalem ze tak mi sie trafilo ale kupilem nastepne i tak samo.ciagle problemy z drganiami ,naprezeniami podczas ruszania ,rezonans przenoszacy sie do wewnatrz itd. Praca odczuwalna w kabinie jak
Zalety: Komfort siedzenia
Wady: Glosny ,toporny ,woz drabiniasty ,sredni by dylektowac sie jazda.
Odradzam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0