alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Audi A5 8T FL 3.0 TDI CR 245KM (CDUC/CKVB/CKVC)

Audi A5 8T FL 3.0 TDI CR 245KM (CDUC/CKVB/CKVC)Wyświetleń: 5422

Audi A5 8T FL 3.0 TDI CR 245KM (CDUC/CKVB/CKVC)

Okres produkcji: 2011-2015

Wersje nadwozia: liftback coupe cabrio

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2967
Moc [KM]245
Moment obrotowy [Nm]500
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna250
Przyspieszenie (0-100km/h)6.2
Spalanie - miasto [l/100km]7.2
Spalanie - trasa [l/100km]4.9
Spalanie - średnie [l/100km]5.8

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30 VW 504/507
LIlość oleju8.2 L
Wymiana oleju30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 3.2

Trasa: 2.1

Średnie: 3

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 TDI1363209.54.4
2.0 TDI1503209.45.0
2.0 TDI1634008.34.5

29.10.2013TomekTak

rewelacyjny silnik ,oczywiście nie dla wszystkich ,jest bardzo mocny ,super dynamika ,na spalanie nie patrzę bo w tym silniku nie o to chodzi .ja mam automat dla mnie idealny pod każdym względem .Jak ktoś szuka mocnego silnika do dużego auta to zdecydowanie polecam


11.05.2018tomTak

Wv Phaeton z 2014r. Z silnikiem zero problemów jak pisze autor wyżej wszystkie bolączki został usunięte


23.10.2020Q7 4LTak

Wkoncu znowu bardzo dobry silnik! 200 tys km i ani pół złego słowa nie powiem!


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1
Średnia (głosów 1):
(9.5)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 9/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 9/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3

Opinie użytkowników

A5/8T 23.04.2021
Średnia:
(9.50)
Tak
Opinia: Uzytkuje auto od 4 lat, jest niezawodne, ekonomicxne a przy tym bardzo dynamiczne. Bardzo polecam
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:3.2l/100km

Spalanie - trasa:2.1l/100km

Spalanie - średnie:3.0l/100km

Zalety:Wygodnem, szybkie, mało pali
Wady:Brak
Rocznik / Przebieg:2011