alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Audi A4 B8 FL 2.0 TDI CR 136KM (CAGB/CJCB)

Audi A4 B8 FL 2.0 TDI CR 136KM (CAGB/CJCB)Wyświetleń: 8325

Audi A4 B8 FL 2.0 TDI CR 136KM (CAGB/CJCB)

Okres produkcji: 2011-2015

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]136
Moment obrotowy [Nm]320
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna211
Przyspieszenie (0-100km/h)9.5
Spalanie - miasto [l/100km]5.4
Spalanie - trasa [l/100km]3.9
Spalanie - średnie [l/100km]4.5

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju3.8-4.3 L
Wymiana oleju15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 180.000km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7

Trasa: 5.5

Średnie: 6.5

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 TDI1904007.35.2
3.0 TDI2044007.75.1
3.0 TDI2405006.15.8

19.06.2020A4 bo Tak

Jestem 3 właścicielem auta z tym silnikiem kupione przy 224 tyś przebiegu. Przejechane obecnie około 45 tyś km i zero problemów wszystko działa sprawnie bez kłócenia DPF wypala co około 1000 km więc często nie wiem kiedy. Trasa 5.5 l miasto 7.5 mniej jak nie wyłączyć start stop ale to system irytujący.


02.06.2014PIOTRNie

odradzam przy 80tyś padło turbo i pompa olejowa po kolejnych 20 przepływomierz i koło zamachowe. wersja 138 km


27.02.2019golf 5Nie

Podobnie jak u kolegi szlag trafił turbinę tyle że po 100tys.Drugi raz po 160tys - to nie ma sensu !!! Koło zamachowe i pompa.Co chwile coś nie funguje.Wyleczyłem sie z VW.Drogi serwis.Marka zjechała z jakością niemiłosiernie.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 7
Średnia (głosów 2):
(8.75)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 9/10
Spalanie ON
 9/10
Koszty utrzymania
 7/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 13

Opinie użytkowników

Audi A4 B8 lift 01.05.2021
Średnia:
(9.00)
Tak
Opinia: Bardzo dynamiczny silnik
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:6.5l/100km

Zalety: Posiadam auto od dwóch lat i jak najbardziej polecam ,dobrze wyciszone, dynamiczny silnik i komfort jazdy bardzo dobry ,polecam na długie trasy
Wady:
Rocznik / Przebieg:2014
Piotr 20.08.2017
Średnia:
(8.50)
Tak
Opinia: Mam ten silnik od pół roku rewelacja dynamika ze 136 mam 177km dynamika świetna. Spalanie w mieście ok 6,5 l/100km trasa poniżej 5l/100km. Narazie żadnych problemów z autem oby tak dalej :)) Przebieg 170tyś. km
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:6.5l/100km

Zalety:Dynamika,prestiż,prowadzenie,radość z jazdy,wykończenie,
Wady:na tą chwilę brak,wysokie koszty ubezpieczenia i eksploatacji.
Rocznik / Przebieg:audi a4 b8 2012r 2.0 tdi 136km