Citroen Berlingo II 1.6 HDi 114KM (DV6CTED)

8940
Kategoria: Citroen Berlingo

Dane techniczne

Citroen Berlingo II 1.6 HDi 114KM (DV6CTED)
Pojemność [cm3] 1560
Moc [KM] 114
Moment obrotowy [Nm] 240
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 172
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 12.5

Lata produkcji: 2008-2015

Nadwozie: kombivan

Segment: LAV (użytkowe)

Spalanie

Miasto 6.8L

Średnie 5.2L

Trasa 4.9L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total Quarts INEO ECS 5W-30
Ilość oleju 3.8
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 180.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 e-HDi 92KM 10.0 1 0 5.6 l/100km
1.5 BlueHDi 102KM 0.0 0 0 b.d.
1.5 BlueHDi 131KM 0.0 0 0 b.d.

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 5.8L

Trasa 5.0L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
40%
0%
0%
0%
60%
Suma głosów: 5

Opinie użytkowników

20.03.2015 Dariusz Berlingo 2012r 82tys
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 5.8L

Trasa 5.0L

Opinia: Salon Polska 2012rok przebieg 82tys nic złego nie można powiedzieć o tym aucie,jestem bardzo zadowolony praktycznie ze wszystkiego .Auto bardzo pakowne dużo miejsca wygoda i komfort podroży na dużych odcinakach.Silnik oszczędny i bardzo elastyczny przyspiesza z każdych obrotów,spalanie bardzo niskie.Jeżeli chodzi o usterkowość to ja
Zalety: niskie koszty uzytkowania auta,dobrze doposażony,duzo miejsca,silnik bardzo dynamiczny i elastyczny,auto nie ma złych punktów zero awarii
Wady: .
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
40%
0%
0%
0%
60%
Suma głosów: 5