Citroen C5 II FL 1.6 e-HDI 114KM (DV6CTED)

10708

Dane techniczne

Citroen C5 II FL 1.6 e-HDI 114KM (DV6CTED)
Pojemność [cm3] 1560
Moc [KM] 114
Moment obrotowy [Nm] 270
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 190
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 11.6

Lata produkcji: 2012-2017

Nadwozie: sedan kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 6.8L

Średnie 5.7L

Trasa 4.9L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total Quarts INEO ECS 5W-30
Ilość oleju 3.8
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 180.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Siemens

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.0 HDi 140KM 9.3 1 0 6.4 l/100km
2.0 HDi 163KM 9.7 5 0 6.9 l/100km
2.2 HDi 204KM 8.0 1 0 8.5 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.2L

Średnie 6.0L

Trasa 5.0L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
50%
13%
0%
13%
0%
13%
13%
Suma głosów: 8

Opinie użytkowników

22.10.2016 Leszek C5 Kombi 2013 r/145tys
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.2L

Średnie 6.0L

Trasa 5.0L

Opinia: Citroen C5 najlepszy w swojej klasie, piszę tak bo miałem w tym segmencie chyba wszystkie auta Passata,Mondeo,BMW,407 i wiele innych.Komfort ponad przeciętny,wyposażenie kosmiczne,fotele jak w salonie wygodne dobrze trzymające.Co do silnika jest dobry agresywny i wbrew pozorom wystarczający nic mu nie brakuje,moc mogla by być
Zalety: praktycznie wszystko,silnik,zawieszenie,komfort,fotele,dużo miejsca
Wady: nie znalazłem
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
50%
13%
0%
13%
0%
13%
13%
Suma głosów: 8