Citroen C5 II FL 2.2 HDi 204KM (DW12CTED4)

8707

Dane techniczne

Citroen C5 II FL 2.2 HDi 204KM (DW12CTED4)
Pojemność [cm3] 2179
Moc [KM] 204
Moment obrotowy [Nm] 450
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 230
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 8.9

Lata produkcji: 2012-2017

Nadwozie: sedan kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 8.0L

Średnie 5.9L

Trasa 4.7L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total Quarts INEO ECS 5W-30
Ilość oleju 5.3
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Siemens

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.0 HDi 163KM 9.7 5 0 6.9 l/100km
1.6 e-HDi 114KM 10.0 1 0 6.0 l/100km
2.0 HDi 140KM 9.3 1 0 6.4 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (8.0)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 9.5L

Średnie 8.5L

Trasa 7.5L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
100%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

04.11.2019 C5 X7 sedan 2014/190tys
Średnia ocena: (8.0)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.5L

Średnie 8.5L

Trasa 7.5L

Opinia: Pojedyncza turbosprezarka, brak wczesniejszych udziwnien typu przepustnice w kolektorze. Auta bodajze wylacznie ze skrzynia AM6 (automat). Jazda w takiej konfiguracji plus hydropneumatyka to bajka wrecz. Jak zadbasz o niego, to on zadba o ciebie tj.: wymiany oleju ze skroconym interwalem do 15tys, wymian oleju w
Zalety: Silnik dopracowany juz. PSA wycofalo sie z pewnych udziwnien z wczesniejszych diesel'i, a tym samym poprawilo bezusterkowosc.
Wady: Jak na razie nie mialem zadnych przygod, ale PSA to glownie bardzo czesto wadliwa automatyka, szczegolnie roznego rodzaju sensory (jezdze juz ktoras z kolei cytryna). Ceny czesci do tego silnika sa wyzsze, ale nie jakos przesadnie. Bardzo czeste usterki s
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
100%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 1