Okres produkcji: 2004-2010
Wersje nadwozia: hatchback sedan kombi cabrio
Pojemność [cm3] | 1598 |
Moc [KM] | 109 |
Moment obrotowy [Nm] | 240 |
Doładowanie | turbo/sp |
Skrzynia biegów | 5 |
Prędkość maksymalna | 188 |
Przyspieszenie (0-100km/h) | 10,9 |
Spalanie - miasto [l/100km] | 5,8 |
Spalanie - trasa [l/100km] | 3,8 |
Spalanie - średnie [l/100km] | 4,5 |
?Typ oleju | Formula Ford 5W30 |
LIlość oleju | 3.8 L |
Wymiana oleju | po 20.000 km |
Wymiana rozrządu | po 240.000 km lub 10Lat |
DPF/FAP | Tak |
Dwumasa | Tak |
Turbina | Geometria zmienna |
Wtryski | elektromagnetyczne -Bosch |
26.01.2020Focus MK 2
Polecam od wersji Euro 5 ...
31.10.2019C-Max
W czasie jazdy gaśnie silnik.
19.12.2015Marek/ERA 3NY....
FF kombi 2004 MK2 109PS. Bez fabrycznego DPF. Nie wiem jak wszyscy użytkownicy, ale ja jestem szczególnie zadowolony z tego auta. Przejechane ponad 250,000km, olej co 10000km plus filtr Motorcrafta (formułaF5/30), wszystko inne przy serwisie oryginalne, żadne zamienniki, ważne jest aby utrzymać geometrię itd. Jeżdżę często na trasie Świdnica-Warszawa (4,20 godz.) i Świdnica -Hamminkeln 846km (6godz 40 min.) auto jedzie max 210 i daje radę. Teraz codziennie robię trasę Hamminkel-Krefeld 16 min. przy korkach jakie tu są. Polecam to auto, tylko pod warunkiem , że nie będzie faszerowane zamiennikami i warsztat u kowala w szopie. A jak ktoś nie schłodzi turbiny po zatrzymaniu po takiej jeździe jak ja to robię (min.5minut) to zawsze będzie płakał, że marne auto. Spalanie: przy jeździe bardzo szybkiej 47litrów wystarczy na 720 km, przy jeździe delikatnej 47 litrów wystarczy na 930 km. Pozdrawiam wszystkich MK2 z 2004.
Jednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.
Odwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.
Większość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.
Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.
Najbardziej awaryjna część tego auta?
Raport spalania według użytkownika
Spalanie - miasto:7l/100km
Spalanie - trasa:6.3l/100km
Spalanie - średnie:6.7l/100km
Raport spalania według użytkownika
Spalanie - miasto:7l/100km
Spalanie - trasa:4.8l/100km
Spalanie - średnie:6.2l/100km
Raport spalania według użytkownika
Spalanie - miasto:6l/100km
Spalanie - trasa:4.5l/100km
Spalanie - średnie:4.9l/100km
Raport spalania według użytkownika
Spalanie - miasto:7.5l/100km
Spalanie - trasa:3.8l/100km
Spalanie - średnie:5.5l/100km
Raport spalania według użytkownika
Spalanie - miasto:6.5l/100km
Spalanie - trasa:4.5l/100km
Spalanie - średnie:5l/100km
Raport spalania według użytkownika
Spalanie - miasto:6.3l/100km
Spalanie - trasa:5l/100km
Spalanie - średnie:l/100km
Raport spalania według użytkownika
Spalanie - miasto:6.0l/100km
Spalanie - trasa:5.0l/100km
Spalanie - średnie:5.5l/100km
Raport spalania według użytkownika
Spalanie - miasto:5.3l/100km
Spalanie - trasa:4.8l/100km
Spalanie - średnie:5l/100km
Raport spalania według użytkownika
Spalanie - miasto:6l/100km
Spalanie - trasa:5l/100km
Spalanie - średnie:5.5l/100km
Raport spalania według użytkownika
Spalanie - miasto:5.9l/100km
Spalanie - trasa:4.5l/100km
Spalanie - średnie:5.2l/100km
Polecane silniki