alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Fiat Bravo II 2.0 16V JTD Multijet 165KM

Fiat Bravo II 2.0 16V JTD Multijet 165KMWyświetleń: 8774

Fiat Bravo II 2.0 16V JTD Multijet 165KM

Okres produkcji: 2007-2014

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1956
Moc [KM]165
Moment obrotowy [Nm]360
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna215
Przyspieszenie (0-100km/h)8.2
Spalanie - miasto [l/100km]7
Spalanie - trasa [l/100km]4.5
Spalanie - średnie [l/100km]5.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuSelenia WR Pure Energy (5W-30)
LIlość oleju4.9 L
Wymiana olejuco 35.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządupo 140.000 km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 9

Trasa: 7

Średnie: 6

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 JTDM10529011,25.5
1.9 JTD12025510.55.5
1.9 JTDM15030595.7

21.03.2013Tak

"silnik ten jest montowany w samochodzie Fiat Bravo 2.0 JTD 165 KM od 2007 roku 0-100km/h 8.2 sekundy. Po programie uzyskuje ponad 220 KM. Co na to golfiarze ?"


10.07.2016Damian Tak

Mam ten silnik w Insignii, bardzo dobre spalanie jak na masę samochodu, jak narazie bez awarii a przejechałem nim 30tys km , tylko wymieniony rozrząd, czyli wymiana czysto eksploatacyjna przy 141tys km jak podaje GM . Radziłbym wymieniać go jednak nieco wcześniej bo pasek był od nowości, a przy tym przebiegu juz lekko popękany. Także olej radziłbym wymieniać co 10tys km, a nie jak podaje producent co 30tys., to za dużo przy aucie z dpf-em. Jest troche głośny podczas przyspieszania, jednak jak juz osiągnie sie daną prędkość i jedzie równo nie jest juz tak głośno. "


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Średnia (głosów 1):
(8.25)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 5/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 8/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 11

Opinie użytkowników

BRAWO 2 01.05.2021
Średnia:
(8.25)
Tak
Opinia: Samochód Fiat BRAWO 2.0 Multijet 165 km sport, po chipie jest 208 km. Kolor blue maserati. Wygląda świetnie. Zwraca uwagę. Bardzo dobre prowadzenie. Trzyma się drogi jak przyklejony. Reszta wad i zalet poniżej. Pozdrawiam Rafał
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (5/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9l/100km

Spalanie - trasa:7l/100km

Spalanie - średnie:6-7l/100km

Zalety:Silnik to na pewno zaleta samochodu. Potrafi znieść dużo. Cinsoft zrobił 300 km w ALFA ROMEO MITO. Ma umiarkowany apetyt na zużycie oleju napędowego. Raz zmierzone od tankowania do tankowania - 6,3 litra. Nie dolewam oleju miedzy wymianami a te są co 10 tyś. 35 tyś to zdecydowanie za dużo. Rozrząd wymiana co 90 tyś lub 5 lat. Tani serwis, tj. części
Wady:Awaryjne rzeczy: 1) Chłodnica EGR. Pęka obudowa. 2) Można wymienić uszczelkę smoka pompy oleju ze względu na słaby materiał aby uniknąć zatarcia silnika. 3) Haczą biegi przy zmianie. Podobno ten typ tak ma Mało miejsca w środku zarówno z przodu i tyłu. Przód wadzi o krawężniki i progi zwalniające. Niewygodne siedzenia kubełkowe przy długiej trasie. Bolą plecy. Irytujące problemy z elektroniką, Raz zapaliła się kontrolka immobilizera. Nie mogłem zgasić auta. Raz zapalił się check. Brak mocy. Po kliku dniach brak w/w błędów. Same zniknęły. Cuda, hehe. Bardzo słabe radio. Traci zasięg. Niby czyta USB ale najlepiej z pamięcią do 2 GB. Kiepskie głośniki z przodu. Wad jest o wiele więcej. Skupiłem się tylko na tych, które pojawiły się u mnie w czasie eksploatacji
Rocznik / Przebieg:2010/85 tyś