Fiat Bravo II 2.0 16V JTD Multijet 165KM

11049
Kategoria: Fiat Bravo

Dane techniczne

Fiat Bravo II 2.0 16V JTD Multijet 165KM
Pojemność [cm3] 1956
Moc [KM] 165
Moment obrotowy [Nm] 360
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 215
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 8.2

Lata produkcji: 2007-2014

Nadwozie: hatchback

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 5.6L

Trasa 4.5L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Selenia WR Pure Energy (5W-30)
Ilość oleju 4.9
Wymiana oleju 35.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządu po 140.000 Km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 JTDM 105KM 10.0 1 0 5.5 l/100km
1.6 JTDM 105KM 9.4 3 0 5.5 l/100km
1.6 JTDM 120KM 9.3 3 0 5.7 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (8.4)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 6.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 8.5/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 9.5L

Średnie 8.0L

Trasa 6.5L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
0%
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

23.05.2021 Bravo II 2010/212500km
Średnia ocena: (8.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 7.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 10.0L

Średnie 8.0L

Trasa 6.0L

Opinia: Fiat Bravo 2.0 Multijet Emotion: Silnik rewelacja!! Aktualny przebieg to ponad 212 tys. Kupiłem używany, sam przejechałem przez prawie 6 lat ponad 120 tys - zero problemów z silnikiem. Bardzo dobra dynamika (trzeba się tylko przyzwyczaić do "turbo-dziury" przy niskich obrotach). W spalaniu jest ok.,
Zalety: Niezawodny i dynamiczny silnik Duży bagażnik (jak na tę kategorię samochodu i wersję nadwozia) Rozsądne koszty utrzymania (bieżącej eksploatacji oraz serwisu)
Wady: Słaba praca skrzyni biegów (trochę "haczą") Słaba widoczność, szczególnie do tyłu Problematyczna ergonomia oraz rozmieszczenie i gabaryty schowków w kabinie Radio szybko traci zasięg
Polecam
01.05.2021 BRAWO 2 2010/85 tyś
Średnia ocena: (8.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 5.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie b.d.

Trasa 7.0L

Opinia: Samochód Fiat BRAWO 2.0 Multijet 165 km sport, po chipie jest 208 km. Kolor blue maserati. Wygląda świetnie. Zwraca uwagę. Bardzo dobre prowadzenie. Trzyma się drogi jak przyklejony. Reszta wad i zalet poniżej. Pozdrawiam Rafał
Zalety: Silnik to na pewno zaleta samochodu. Potrafi znieść dużo. Cinsoft zrobił 300 km w ALFA ROMEO MITO. Ma umiarkowany apetyt na zużycie oleju napędowego. Raz zmierzone od tankowania do tankowania - 6,3 litra. Nie dolewam oleju miedzy wymianami a te są co 10 tyś. 35
Wady: Awaryjne rzeczy: 1) Chłodnica EGR. Pęka obudowa. 2) Można wymienić uszczelkę smoka pompy oleju ze względu na słaby materiał aby uniknąć zatarcia silnika. 3) Haczą biegi przy zmianie. Podobno ten typ tak ma Mało miejsca w środku zarówno z przodu i tyłu. Przód wadzi o
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
0%
Suma głosów: 2