alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Ford Tourneo Connect Mk1 FL 1.8 TDCi (90KM)

Ford Tourneo Connect Mk1 FL 1.8 TDCi (90KM)Wyświetleń: 5061

Ford Tourneo Connect Mk1 FL 1.8 TDCi (90KM)

Okres produkcji: 2007-2013

Wersje nadwozia: Kombivan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1753
Moc [KM]90
Moment obrotowy [Nm]220
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna158
Przyspieszenie (0-100km/h)16.3
Spalanie - miasto [l/100km]7.9
Spalanie - trasa [l/100km]5,8
Spalanie - średnie [l/100km]6,5

Zalecane przez serwis

?Typ olejuFormula Ford 5W30
LIlość oleju5.6 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo.150.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
TurbinaGeometria stała
Wtryskipiezoelektryczne -Siemensa/Delphi

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8.2

Trasa: 5.5

Średnie: 6.8

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.8 TDCi11025013.16.3

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2
Średnia (głosów 1):
(9)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 8/10
Koszty utrzymania
 8/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Sławek 05.01.2016
Średnia:
(9.00)
Tak
Opinia: Auto nie do zdarcia ,silnik bezawaryjny tylko trzeba pilnować przeglądów.Zrobione 320tys bez wymiany czegokilwiek .
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.2l/100km

Spalanie - trasa:5.5l/100km

Spalanie - średnie:6.8l/100km

Zalety:zerowa awaryjność,trwałla jednostaka,spalanie,ładowność,niskie koszty utrzymania,dobra widoczność,ładowność
Wady:po 320 tys aż strach powiedzieć że ma wady .NIE MA !!!
Rocznik / Przebieg:2008 r320tys