Ford

Ford S-Max Mk1 FL 2.2 TDCi (200KM)

9135
Kategoria: Ford S-MAX

Dane techniczne

Ford S-Max Mk1 FL 2.2 TDCi (200KM)
Pojemność [cm3] 2179
Moc [KM] 200
Moment obrotowy [Nm] 420
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 212
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 9.4

Lata produkcji: 2010-2014

Nadwozie: van

Segment: K (vany)

Spalanie

Miasto 9.1L

Średnie 6.6L

Trasa 5.2L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W30
Ilość oleju 6.1
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 200.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 TDCi 115KM 9.7 3 0 6.4 l/100km
2.0 TDCi 140KM 8.9 2 0 7.0 l/100km
2.0 TDCi 163KM 9.0 4 0 7.2 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (8.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 6.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 9.5L

Średnie 8.0L

Trasa 6.5L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
79%
14%
0%
0%
0%
0%
7%
Suma głosów: 14

Opinie użytkowników

29.11.2017 Fabian S-Max 2010r 270.000 km
Średnia ocena: (8.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 6.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.5L

Średnie 8.0L

Trasa 6.5L

Opinia: Długo szukałem takiego modelu z takim silnikiem oraz w wyposażeniu Titanum jestem szczęśliwcem.Auto z roku 2010 przywiezione z Holandii z przebiegiem 210 tys dwa lata temu obecnie na liczniku 270 tys a wszystko jakby auto miało rok.Silnik w tym aucie jest całą kwindesencją ,świetna kultura
Zalety: świetny samochód,wysoki poziom wykonania,wysoki komfort podróżowania,wyposażenie,świetny silnik,bardzo dobra dynamika,bezawaryjny
Wady: czasami spalanie
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
79%
14%
0%
0%
0%
0%
7%
Suma głosów: 14