alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Honda CR-V IV 1.6 i-DTEC 120KM (N16A1)

Honda CR-V IV 1.6 i-DTEC 120KM (N16A1)Wyświetleń: 12725

Honda CR-V IV 1.6 i-DTEC 120KM (N16A1)

Okres produkcji: 2012-2018

Wersje nadwozia: SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1597
Moc [KM]120
Moment obrotowy [Nm]300
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna182
Przyspieszenie (0-100km/h)11.1
Spalanie - miasto [l/100km]5.9
Spalanie - trasa [l/100km]4.3
Spalanie - średnie [l/100km]4.8

Zalecane przez serwis

?Typ olejuHonda SAE 0W-30,
LIlość oleju4.7 L
Wymiana olejuco.20.000 km lub 1rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.4

Trasa: 4.8

Średnie: 5.6

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 i-DTEC1603509.64.9
2.2 i-DTEC1503509.75.8

07.07.2020Honda IV gen. CRVTak

Silnik ok ale ma wadę fabryczną polegająca na przesuwne poprzecznym wałków rozrządu. Róbcie to na gwarancji bo kosztuje słono. Co ważne nie wszystkie serwisy o tym wam powiedzą. Poza tym silnik ok, pali 6.2 litra na trasie w cyklu mieszanym.


21.07.2019Honda CRVTak

Kupilem Honde crv w 2017 roku z salonu nowa w tej chwile ma przejechane 55 tys bez awarii autem jeździ po niemieckich autostradach.PRZY prędkościach 140-150 pali 6.1 czyli jest bardzo dobrze polecam każdemu.


10.09.2017MichalTak

Samochód ten posiadam dopiero miesiąc i zrobiłem nim dopiero 1,3 tyś km, ale co mogę powiedzieć to silnik bardzo fajnie się zbiera a przy tym jest bardzo oszczędny. Szybko się nagrzewa. Używam opcji eco i spalanie ok. 4,4l/100km. Mieszkam w norwegii także teren mocno górzysty i duże ograniczenia prędkości zatem nie testowałem jeszcze wyższych prędkości jak 110km/h. Ogólnie jestem bardzo zadowolony. Poprzednio miałem 1.9 tdi 110km ale zdecydowanie ten silnik jest elastyczniejszy, a tam też miałem turbinę ze zmienną geometrią.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 22
Średnia (głosów 3):
(9.83)
Trwałość silnika
 9.67/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 9.67/10

Głosy według opinii:

30

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 9

Opinie użytkowników

Honda CR-V IV 1.6 i-DTEC 120KM 14.07.2021
Średnia:
(10.00)
Tak
Opinia: Samochód sprawdza się rewelacyjnie. Jest to moja piąta honda zaczynając od modelu z 1998 roku i pozostanę jeszcze na lata przy CRV
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:Za dużo by pisać .Auto w 100% bezawaryjne.
Wady:BRAK
Rocznik / Przebieg:2016/200tys
CRV 31.03.2021
Średnia:
(9.50)
Tak
Opinia: Witam. Auto jak na razie sprawuje dobrze, silnik dynamiczny, i oszczędny w mieście pali mi jednak około 7 litrów ale to i tak zdaje mi się, że jest ok. Auto komfortowe, wygodne. W tej chwili mam najechane 152 tys km, auto z 2016 roku. A ja sam zrobiłem tym autem około 12 tys km, jak nic się nie dzieje, ale mam pytanie czym objawia się ten luz na wałku, ktoś wie na co zwrócić uwagę??
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:Komfort Spalanie Zawieszenie jest lepsze od CRV III
Wady:Może troszkę głośny silnik w porównaniu do 2.2
Rocznik / Przebieg:2016/152
Krzysztof 21.11.2017
Średnia:
(10.00)
Tak
Opinia: Samochód spełnia moje oczekiwania w 100 % silnik dynamiczny mocny i oszczędny.Jak to mam miejsce w Hondzie awaryjność zerowa,przebieg 170 tys i wszystko w oryginale.Polecam bardzo dobre auto ,komfortowe i wysokim standardzie wykonania.Dobrej klasy SUV który dobrze radzi sobie w każdym terenie w mieście,nad wodą,w górach.Dużo miejsca w środku dobra pozycja za kierownicą,na tylnych siedzeniach komfort bardzo dobry.Silnik jak juz pisałem jest bardzo dynamiczny a przy tym oszczędny,moc wystarczająca nie do wariowania le też nie do jazdy na przysłowiowego emeryta.
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.2l/100km

Spalanie - trasa:4.5l/100km

Spalanie - średnie:5.2l/100km

Zalety:wysoki komfort,świetne zawieszenie,bardzo dobry silnik,niskie spalanie,zerowa awaryjność,dobre wyposażenie
Wady:zero
Rocznik / Przebieg:CR-V 2013 170.tys