alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Honda Civic IX 1.6 i-DTEC 120KM (N16A1)

Honda Civic IX 1.6 i-DTEC 120KM (N16A1)Wyświetleń: 19783

Honda Civic IX 1.6 i-DTEC 120KM (N16A1)

Okres produkcji: 2011-2017

Wersje nadwozia: hatchback sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1597
Moc [KM]120
Moment obrotowy [Nm]300
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna208
Przyspieszenie (0-100km/h)10.2
Spalanie - miasto [l/100km]4.2
Spalanie - trasa [l/100km]3.5
Spalanie - średnie [l/100km]3.8

Zalecane przez serwis

?Typ olejuSAE 0W-30
LIlość oleju4.7 L
Wymiana olejuco 20.000 lub 1 rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 5.9

Trasa: 4.3

Średnie: 5

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2,2 i-DTEC1503508.54.4

08.03.2018wwTak

Honda ma przejechane 86000 km, przez 5 lat.Średnie spalanie 3,7! jeżdżę ostrożnie(dosyć się nachodziłem) usterki nie było DOSŁOWNIE NIC! POLECAM! Serwis jak każdy :) Dynamika i wygoda SUPER


20.11.2018Adnoh LosperTak

Przy 200 km/h spalanie 6L, uwielbiam to oraz dobrze oddana moc gdzie kazdy moze sie zdziwić, drogi w zakupie ale nie żałuję.


20.10.2020Honda HR-VNie

Potwierdzam, problem z wałkiem rozrządu, luz poprzeczny, buczenie. U mnie wykryte już po gwarancji. Bardzo proszę osoby z podobnym problemem o jakiś w celu zasięgnięcia opinii i informacji W dużych serwisach, które odwiedziłem twierdzą, że o problemie nie słyszeli.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 11
Średnia (głosów 2):
(10)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 19

Opinie użytkowników

Honda civic 2015r/ 120KM/300Nm/ 10.01.2020
Średnia:
(10.00)
Tak
Opinia: Jedziemy z tym koksem.Jestem wlasciciem
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:4.7l/100km

Spalanie - średnie:5.2l/100km

Zalety:Zawsze lubiłem
Wady:Narazie żadnych tyle co kompresorek i klej w bagazniku zamiast zapasówki. Lać i jechać.✔️
Rocznik / Przebieg:2015
Marek 26.11.2017
Średnia:
(10.00)
Tak
Opinia: Jak dla mnie auto idealne wszystko super dopracowane dobry silnik i niskie koszty użytkowania.Auto sprawuje się bardzo dobrze zrobiłem nim osobiście 120 tys km i żadnych problemów.Silnik jest wystarczający do tego modelu nie za duży nie za mały moc idealna do spokojnej jazdy ale jak się przyciśnie to idzie prawie 200 km/h.Dodatkowo to auto jeździ na przysłowiowej kropelce,spalanie jest tak niskie że aż sam nie dowierzam !!! Średnio po niżej 5l maksymalnie to 6L zejście po niżej 4 litrów to żaden wyczyn w tym aucie.Jak to na Japończyka przystało trwałość i bezawaryjność na pierwszym miejscu.
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.8l/100km

Spalanie - trasa:3.9l/100km

Spalanie - średnie:4.8l/100km

Zalety:bardzo niskie spalanie,bezawaryjność,niskie koszty utrzymania,komfort,wyposażenie,świetne zawieszenie.
Wady:0
Rocznik / Przebieg:Civic 2014 r 147.tys