Okres produkcji: 2011-2017
Wersje nadwozia: hatchback sedan kombi
Pojemność [cm3] | 1597 |
Moc [KM] | 120 |
Moment obrotowy [Nm] | 300 |
Doładowanie | turbo/sp |
Skrzynia biegów | 6-biegowa |
Prędkość maksymalna | 208 |
Przyspieszenie (0-100km/h) | 10.2 |
Spalanie - miasto [l/100km] | 4.2 |
Spalanie - trasa [l/100km] | 3.5 |
Spalanie - średnie [l/100km] | 3.8 |
?Typ oleju | SAE 0W-30 |
LIlość oleju | 4.7 L |
Wymiana oleju | co 20.000 lub 1 rok |
Wymiana rozrządu | Łańcuch |
DPF/FAP | Tak |
Dwumasa | Tak |
Turbina | Geometria zmienna |
Wtryski | piezoelektryczne -Bosch |
Oznaczenie | Moc | Mom. obr. | Przysp. | Śr. spal. |
---|---|---|---|---|
2,2 i-DTEC | 150 | 350 | 8.5 | 4.4 |
30.05.2015Dystans
Kupiony 7 miesięcy temu do firmy. Bardzo drogi w zakupie prawie 100 tyś zł, cały czas mam wrażenie że przepłaciłem 10-15 tyś. Jeśli chodzi o silnik to na razie bez problemów, spalanie w granicy 5 litrów(bez eco drivingu). Kupiłem honde ze względu na gwarancję 5 lat i 300 tyś km, zobaczymy jak bd się sprawować. Polecam dla tych którzy robią naprawdę dużo km rocznie, ten samochód jest zbyt drogi by go kupić do jazdy po mieście... 477 litrowy bagażnik sporo mieści (w zasadzie mieszcze tyle co do skody octavi, no prawie tyle samo :P).
21.07.2019Honda CRV
Kupilem Honde crv w 2017 roku z salonu nowa w tej chwile ma przejechane 55 tys bez awarii autem jeździ po niemieckich autostradach.PRZY prędkościach 140-150 pali 6.1 czyli jest bardzo dobrze polecam każdemu.
08.03.2018ww
Honda ma przejechane 86000 km, przez 5 lat.Średnie spalanie 3,7! jeżdżę ostrożnie(dosyć się nachodziłem) usterki nie było DOSŁOWNIE NIC! POLECAM! Serwis jak każdy :) Dynamika i wygoda SUPER
Współcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.
Podstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.
Jednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.
Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.
Najbardziej awaryjna część tego auta?
Raport spalania według użytkownika
Spalanie - miasto:6l/100km
Spalanie - trasa:4.7l/100km
Spalanie - średnie:5.2l/100km
Raport spalania według użytkownika
Spalanie - miasto:5.8l/100km
Spalanie - trasa:3.9l/100km
Spalanie - średnie:4.8l/100km
Polecane silniki