Hyundai

Hyundai i30 II 1.4 CRDi 90KM (D4FC)

24567
Kategoria: Hyundai i30

Dane techniczne

Hyundai i30 II 1.4 CRDi 90KM (D4FC)
Pojemność [cm3] 1396
Moc [KM] 90
Moment obrotowy [Nm] 220
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 179
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 13.5

Lata produkcji: 2011-2015

Nadwozie: hatchback kombi

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 5.3L

Średnie 4.2L

Trasa 3.6L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Lotos Quazar 5W30
Ilość oleju 5.3
Wymiana oleju co 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Brak
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Delphi

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 CRDi 110KM 9.9 2 0 5.1 l/100km
1.6 CRDi 128KM 10.0 1 0 6.2 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 3) (9.6)
Trwałość silnika 9.7/10
Niezawodność auta 9.7/10
Spalanie ON 9.3/10
Koszty utrzymania 9.7/10
Głosy według opinii użytkowników: 3 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 5.2L

Średnie 4.4L

Trasa 3.9L

Najbardziej awaryjna część

42%
3%
3%
13%
3%
6%
3%
3%
23%
Suma głosów: 31

Opinie użytkowników

14.09.2024 i30/GD 2013/159000
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 4.5L

Średnie 4.0L

Trasa 3.5L

Opinia: Samochód dla użytkowników oczekujących extremalnie oszczędnego, wygodnego, z pojemnym bagażnikiem i do spokojnej jazdy pojazdu. W moim przypadku 95% użytkowania - autostrada, w tym 90% tylko z kierowcą. Przy ecodrivingu - 3,5l/100km, z 4 pasażerami i ładunkiem w wakacyjną podróż - 4,5l/100km, średnio na co
Zalety: Oszczędność, poziom hałasu silnika
Wady: Brak
Polecam
19.02.2017 Bartosz i30/2014/67
Średnia ocena: (9.0)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 5.8L

Średnie 5.2L

Trasa 4.4L

Opinia: Dla ludzi oczekujących zadowalającej dynamiki i oszczędności to idealna propozycja. Podane dane przedstawiają wartości osiągane w zimie. Niestety silnik długo się nagrzewa ( rocznik 2014 ) Kultura pracy całkiem OK. Dużo lepsze wrażenia i odczucia niż silniki OPLA, natomiast 1.6 z gamy PSA wypada zdecydowanie
Zalety: Cichy, względnie elastyczny, bardzo niskie spalanie w trasie
Wady: minimalnie mógłby być bardziej elastyczny, silnik długo się nagrzewa
Polecam
22.04.2016 Jakub i30 2012 187tyś
Średnia ocena: (9.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 5.4L

Średnie 4.0L

Trasa 3.7L

Opinia: Dobra jednostka zrobiłem 187tyś bez awari nie bierze oleju pracuje cichutko jak na disela. Udany silnik elastyczny dobrze się zbiera. Mało pali
Zalety: Brak koła dwumasowego łańcuszek rozrządu niskie spalanie
Wady: wyciszenie powyżej 160km/h
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

42%
3%
3%
13%
3%
6%
3%
3%
23%
Suma głosów: 31