alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Nissan Note II 1.5 dCi 90KM (K9K)

Nissan Note II 1.5 dCi 90KM (K9K)Wyświetleń: 12820

Nissan Note II 1.5 dCi 90KM (K9K)

Okres produkcji: 2012-2016

Wersje nadwozia: minivan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1461
Moc [KM]90
Moment obrotowy [Nm]200
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna179
Przyspieszenie (0-100km/h)11.9
Spalanie - miasto [l/100km]4.4
Spalanie - trasa [l/100km]3.3
Spalanie - średnie [l/100km]3.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuShell 5W30
LIlość oleju4.5 L
Wymiana olejuco 30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządupo 160.000 km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskipiezoelektryczne -Siemensa

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 4.9

Trasa: 3.6

Średnie: 4.2

Inne silniki w tym modelu

Brak innych silników w tym modelu

30.04.2017AndrzejTak

"Mam już drugie auto z tym silnikiem. Pierwsze to Nissan Note 86 km, praktycznie tylko wymiana oleju wraz z filtrami, co 15000 km, absolutnie bez problemów, spalanie w cyklu miejskim, korkach nigdy nie przekroczyło 5 l/100km. Obecnie mam Megane III 90km/fap i jak na razie również bez problemów. Spalanie wyższe o 0,5 litra niż Note, ale autko większe. Megana lato po mieście i jak na razie bez kłopotów z fapem,"


28.06.2019Megane III GrandtourTak

Pojazd kupiony w 2017 z przebiegiem 200 000. W ciągu 2 lat zrobiłem nim 110 000. W tym czasie pojazd wykazał się 100% bezawaryjnością. Dosłownie. Poza kwestiami eksploatacyjnymi (hamulce, olej, wycieraczki, przy 250 000 sprzęgło) nie robiłem w nim nic. Samochód użytkowany w 80% na trasie. Pozostałe 20% to miasto i teren górski). REWELACYJNE spalanie - przy zabawie w eco driving zszedłem poniżej 4l na 100 kilometrów. Przy ciągłym pociskaniu 160 kilometrów ekspresówką średnie spalanie wynosi około 6.5 litra (pojazd z 4 osobami na pokładzie. Mogłoby być nieco bardziej dynamicznie ale samochód nadrabia bezawaryjnością oraz niskim spalaniem. POLECAM!!!


06.08.2017PawełTak

Rewelacja pod każdym względem numer jeden na rynku pod względem spalania,awaryjność zerowa. Mam go w Magnie z 2011roku wersja hatchack od 3 lat przywiezioną z Francji przebieg 170tys osobiście zrobiłem 130tys miedzy czasie przy silniku wymieniłem rozrząd i trz razy olej to wszystko co robiłem.Silnik bardzo elastyczny cichy i dobrze się zbiera,na trasie brak 6-tego biegu ale nie przeszkadza to w niczym poprostu czuć silnik przy prędkości ponad 140KM/h to taki minusik.Spalanie na trasie po niżej 4 L miasto 5.5 średnio 4.5L poprostu nie do wiary.Nie słuchajcie że Renówki sa awaryjne


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 4
Średnia (głosów 2):
(10)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 5

Opinie użytkowników

Bogdan 21.01.2017
Średnia:
(10.00)
Tak
Opinia: Silnik robi 60000 rocznie (3 lata) bez żadnych problemów. Polecam
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:4.7l/100km

Spalanie - trasa:3.5l/100km

Spalanie - średnie:4.1l/100km

Zalety:Ekonomiczny, przestronny, nowy design, zrywny.
Wady:Brak
Rocznik / Przebieg:Note II, 2013, 180000
Sławek 27.02.2015
Średnia:
(10.00)
Tak
Opinia: Auto mam od pół roku na razie to same przyjemności wszystko nowe ładnie pracuje.Silniczek bardzo oszczędny cichy i zrywny,spalanie bardzo niskie około 5.l. Polecam
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.0l/100km

Spalanie - trasa:3.6l/100km

Spalanie - średnie:4.3l/100km

Zalety:bardzo niskie spalanie,silnik cichy i dynamiczny,we wnętrzu bardzo cicho podczas jazdy
Wady:zero
Rocznik / Przebieg:Note 2014r 38tys