Opel

Opel Combo D Tour 1.6 CDTI 90KM (A16FDL)

7475
Kategoria: Opel Combo

Dane techniczne

Opel Combo D Tour 1.6 CDTI 90KM (A16FDL)
Pojemność [cm3] 1598
Moc [KM] 90
Moment obrotowy [Nm] 200
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 158
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 14.9

Lata produkcji: 2012-2017

Nadwozie: kombivan

Segment: LAV (użytkowe)

Spalanie

Miasto 6.1L

Średnie 5.2L

Trasa 4.7L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W30
Ilość oleju 4.6
Wymiana oleju 30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 CDTI 105KM 8.4 2 0 6.6 l/100km
2.0 CDTI 135KM 8.5 1 0 7.6 l/100km
1.3 CDTI 90KM 0.0 0 0 5.1 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (8.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 6.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie 6.8L

Trasa 5.5L

Najbardziej awaryjna część

0%
50%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
50%
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

18.03.2018 Adam Combo 2012 r 137tys
Średnia ocena: (8.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 6.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie 6.8L

Trasa 5.5L

Opinia: Auto dobre dopracowane ale przy pełnym pokładzie zdecydowanie z słaby silnik co przekłada się na bardzo duże spalanie.Silnik idealny ale do Astry a nie do takiego klocka,nie chodzi o dynamikę czy elastyczność tylko o brak mocy przy pełnym załadunku u pięciu osobach.Po za tym auto
Zalety: dużo miejsca duży bagażnik,dobre wyposażenie,dobra kultura pracy,dobra elastyczność .
Wady: słaba moc przy dużym obciążeniu,duże spalanie na wyższych prędkościach i przy pełnym pokładzie .
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
50%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
50%
Suma głosów: 2