Opel

Opel Insignia A FL 2.0 CDTI ecoFLEX 140KM (A20DTE)

14209

Dane techniczne

Opel Insignia A FL 2.0 CDTI ecoFLEX 140KM (A20DTE)
Pojemność [cm3] 1956
Moc [KM] 140
Moment obrotowy [Nm] 350
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 205
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 10.5

Lata produkcji: 2013-2017

Nadwozie: liftback sedan kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 4.8L

Średnie 3.9L

Trasa 3.6L

Zalecane przez serwis

Typ oleju GM 5W30
Ilość oleju 4.5
Wymiana oleju co 30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 150.000 km /lub 10 Lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.0 CDTI 170KM 8.4 5 0 6.7 l/100km
2.0 CDTI 120KM 2.8 0 1 6.3 l/100km
2.0 CDTI 163KM 9.6 2 0 6.0 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (7.8)
Trwałość silnika 4.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.2L

Średnie 6.0L

Trasa 5.0L

Najbardziej awaryjna część

18%
14%
18%
5%
5%
5%
9%
5%
23%
Suma głosów: 22

Opinie użytkowników

10.12.2015 Malme J2013r 130tys
Średnia ocena: (7.8)
Trwałość silnika 4.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.2L

Średnie 6.0L

Trasa 5.0L

Opinia: Chciałbym żeby ti auto paliło tyle co podaje producent,niestety jest to wynik daleki od oryginału.Po za tym mankamentem wszystko jest na dobrym poziomie,silnik pracuje super jest dynamiczny ciągnie z niskich biegów -dobra elastyczność.Komfort na najwyższym poziomie,świetne wyciszenie,duzo miejsca .
Zalety: komfort,wyposażenie,silnik dynamiczny i elastyczny,żadnych problemów z autem
Wady: spalanie
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

18%
14%
18%
5%
5%
5%
9%
5%
23%
Suma głosów: 22