Peugeot

Peugeot 3008 I FL 2.0 BlueHDI 150KM (DW10FD)

8814
Kategoria: Peugeot 3008

Dane techniczne

Peugeot 3008 I FL 2.0 BlueHDI 150KM (DW10FD)
Pojemność [cm3] 1997
Moc [KM] 150
Moment obrotowy [Nm] 340
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 195
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 9.7

Lata produkcji: 2013-2016

Nadwozie: minivan

Segment: K (minivany)

Spalanie

Miasto 7.2L

Średnie 5.7L

Trasa 4.8L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total Quarts INEO ECS 5W-30
Ilość oleju 5.0
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 180.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Siemensa

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.0 HDi 163KM 0.0 0 0 6.6 l/100km
1.6 HDi 115KM 8.1 2 0 5.7 l/100km
1.6 BlueHDi 115KM 10.0 1 0 6.2 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (8.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 8.2L

Średnie 6.7L

Trasa 5.5L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
25%
0%
0%
0%
25%
50%
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

29.08.2016 Marcin 2013r 140tys
Średnia ocena: (8.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.2L

Średnie 6.7L

Trasa 5.5L

Opinia: Wcześniej miałem wersję 1.6 HDI dziś juz wiem jak sie męczyłem, nie zamieniłbym tego silnika na żaden inny idealna moc do tego auta.Przedtem na trasie z bagażem było czuć przy wyprzedzaniu brak mocy i spalanie wzrastało teraz to mogę słonia wieść na tylnej kanapie
Zalety: bardzo dobra dynamika,super wyposażenie,komfort na najwyższym poziomie,auto bezawaryjne pod każdym wzgledem
Wady: ceny serwisu
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
25%
0%
0%
0%
25%
50%
Suma głosów: 4