Renault

Renault Laguna III 2.0 dCi 173KM (M9R)

15317

Dane techniczne

Renault Laguna III 2.0 dCi 173KM (M9R)
Pojemność [cm3] 1995
Moc [KM] 173
Moment obrotowy [Nm] 380
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 220
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 8.7

Lata produkcji: 2007-2015

Nadwozie: liftback kombi coupe

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 8.8L

Średnie 6.7L

Trasa 5.6L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Elf Evolution Full-Tech FE 5W30
Ilość oleju 7.4
Wymiana oleju 30.000km lub 2 lata / zalecana co 15.000 lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.0 dCi 150KM 8.5 14 0 6.8 l/100km
1.5 dCi 110KM 9.7 4 0 6.6 l/100km
2.0 dCi 131KM 9.1 5 0 6.3 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie 7.1L

Trasa 6.5L

Najbardziej awaryjna część

13%
21%
8%
4%
8%
8%
8%
8%
21%
Suma głosów: 24

Opinie użytkowników

19.03.2025 Laguna 3 PH2 2.0 173KM/360Nm AT6 2011r. / 367000 km
Średnia ocena: (9.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie 7.1L

Trasa 6.5L

Opinia: po 6 latach i 135tys km się z rozstałem z samochodem, przez ten przebieg z awarii to zużyła się przekładnia kierownicza (brak możliwości regeneracji wałka atakującego, jedynie listwy są dostępne, brak zamienników całej części, tylko aso ~4500 brutto, udało się kupić używkę po wymianie listwy
Zalety: totalnie bezawaryjny układ napędowy, 4-Control świetnie się sprawdza
Wady: delikatnie za wysokie spalanie, absurdalna cena przekładni kierowniczej, skrzynia automatyczna bardzo tłumi osiągi, mało miejsca na kanapie z tyłu, słabe wyciszenie, słabo rozwiązany uchwyt na kubek (i to jeden...)
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

13%
21%
8%
4%
8%
8%
8%
8%
21%
Suma głosów: 24