Seat

Seat Leon III 1.6 TDI CR 105KM (CLHA)

12687

Dane techniczne

Seat Leon III 1.6 TDI CR 105KM (CLHA)
Pojemność [cm3] 1598
Moc [KM] 105
Moment obrotowy [Nm] 250
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 192
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 10.7

Lata produkcji: 2012-2016

Nadwozie: hatchback

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 4.7L

Średnie 4.1L

Trasa 3.4L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Castrol 5W30 norma 507.00
Ilość oleju 4.7
Wymiana oleju co 30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po.180.000km lub 5 lat / nowsze wersje po 210.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 TDI 90KM 0.0 0 0 4.4 l/100km
1.6 TDI 110KM 0.0 0 0 3.6 l/100km
2.0 TDI 150KM 9.3 1 0 6.1 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.2L

Średnie 5.0L

Trasa 4.0L

Najbardziej awaryjna część

68%
3%
6%
9%
0%
0%
0%
3%
12%
Suma głosów: 34

Opinie użytkowników

18.02.2018 Piotr Leon III 2013 r 160.000km
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.2L

Średnie 5.0L

Trasa 4.0L

Opinia: Bardzo dobry samochód o zacięciu sportowym ma w sobie taki pazur.Silniczek bardzo dynamiczny i oszczędny,awaryjność na zerowym poziomie.Koszty jakie poniosłem to wymiany olejów i filtrów to tyle.Przebieg auta ponad 160tys zbliża się rozrząd do wymiany.Spalanie auta bardzo niskie na trasie można zejść poniżej 4l bez
Zalety: bardzo dobry samochód,silnik dynamiczny i oszczędny,trwałe i dobre zawieszenie,zero awarii,dobre wyposażenie,niskie koszty utrzymania sprowadzają się praktycznie do tankowania i wymiany olejów.
Wady: nie znalazłem
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

68%
3%
6%
9%
0%
0%
0%
3%
12%
Suma głosów: 34