Ford

Ford Focus Mk3 FL 2.0 TDCi (150KM)

13631
Kategoria: Ford Focus

Dane techniczne

Ford Focus Mk3 FL 2.0 TDCi (150KM)
Pojemność [cm3] 1997
Moc [KM] 150
Moment obrotowy [Nm] 370
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowy automat
Prędkość maksymalna [km/h] 209
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 8.7

Lata produkcji: 2014-2018

Nadwozie: hatchback sedan kombi

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 6.1L

Średnie 4.8L

Trasa 4.0L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Castrol 0W30
Ilość oleju 6.1
Wymiana oleju 30.000km lub 2 lata
Wymiana rozrządu po 200.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Delphi

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.5 TDCi 95KM 10.0 1 0 4.2 l/100km
1.5 TDCi 105KM 10.0 4 0 5.1 l/100km
1.5 TDCi 120KM 8.7 7 2 5.1 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.8L

Średnie 6.5L

Trasa 5.2L

Najbardziej awaryjna część

25%
8%
8%
17%
8%
8%
8%
8%
8%
Suma głosów: 12

Opinie użytkowników

02.09.2017 Paweł Focus/kombi 2014r 163.000km
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.8L

Średnie 6.5L

Trasa 5.2L

Opinia: Perfekcyjny pod każdym względem jestem pod ogromnym wrażeniem jak Ford wykonał przy tym aucie.Zacznę od flagowego zawieszenia jest tak dopracowany że nie wiem czy Jaguar albo Lexus ma tak perfekcyjne zawieszenie,trzyma się drogi jakby był przyklejony a przy tym wcale nie jest tak twardy jak
Zalety: silnik,zawieszenie,wnętrze,wyposażenie,bezawaryjność,spalanie,dynamika,moc,przyspieszenie.
Wady: ?
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

25%
8%
8%
17%
8%
8%
8%
8%
8%
Suma głosów: 12