Ford

Ford Mondeo Mk5 1.6 TDCi (115KM)

16989
Kategoria: Ford Mondeo

Dane techniczne

Ford Mondeo Mk5 1.6 TDCi (115KM)
Pojemność [cm3] 1560
Moc [KM] 115
Moment obrotowy [Nm] 270
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 192
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 12.1

Lata produkcji: 2014-2019

Nadwozie: liftback sedan kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 4.8L

Średnie 4.2L

Trasa 3.8L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W30
Ilość oleju 3.9
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po140.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.0 TDCi 150KM 8.8 3 0 6.5 l/100km
2.0 TDCi 180KM 9.3 9 0 6.4 l/100km
1.5 TDCi 120KM 9.8 1 0 6.4 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.7L

Średnie 6.0L

Trasa 5.2L

Najbardziej awaryjna część

9%
9%
22%
4%
4%
4%
0%
4%
43%
Suma głosów: 23

Opinie użytkowników

15.12.2017 Waldek 2014/15 rok 172.000km
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.7L

Średnie 6.0L

Trasa 5.2L

Opinia: Auto u nas w firmie od dwóch lat przywiezione z Niemiec po małej kolizji i dziwo mały silnik daje spokojnie radę nawet na autostradzie ponad 160km/h idzie spokojnie .Przebieg 172tys/km po wymianie rozrządu wymianie tarcz,amortyzatorów to tyle co było robione przy aucie.Nie było żadnej
Zalety: wygodny i komfortowy samochód,silnik dynamiczny oszczędny i bezawaryjny.auto godne polecenia
Wady: duże spalanie po wyżej 160km/h
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

9%
9%
22%
4%
4%
4%
0%
4%
43%
Suma głosów: 23