Renault

Renault Kangoo II FL 1.5 dCi 90KM FAP (K9K 608/808)

8431
Kategoria: Renault Kangoo

Dane techniczne

Renault Kangoo II FL 1.5 dCi 90KM FAP (K9K 608/808)
Pojemność [cm3] 1461
Moc [KM] 90
Moment obrotowy [Nm] 200
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 160
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 13.2

Lata produkcji: 2013-2018

Nadwozie: kombivan

Segment: LAV (użytkowe)

Spalanie

Miasto 5.2L

Średnie 4.5L

Trasa 4.2L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Elf Evolution Full-Tech FE 5W30
Ilość oleju 4.5
Wymiana oleju 30.000km lub 2 lata /zalecana co 15.000km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 160.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Brak
Turbina Geometria stała
Wtryski Piezoelektryczne Siemens

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.5 dCi 110KM 0.0 0 0 5.3 l/100km
1.5 dCi 75KM 0.0 0 0 4.9 l/100km
1.5 Blue dCi 80KM 0.0 0 0 4.6 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 6.2L

Trasa 5.0L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 8

Opinie użytkowników

11.08.2017 Wiesiek Kangoo 2014r 150.tys
Średnia ocena: (9.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 6.2L

Trasa 5.0L

Opinia: Auto spisuję się bardzo dobrze silnik zawieszenie elektryka bez żadnych awarii,przebieg 150tys powoli zbliżam się do wymiany rozrządu a pod maską tylko kurz reszte jak nowe.Autko bardzo dobrze spisuję się w mieście i na krótkich odcinkach tras na dłuższych brak 6-stki i 90KM troszeczkę
Zalety: brak awarii,silnik ładnie pracuje jest cichy i oszczędny,zawieszenie,spalanie dużo miejsca,niksie koszty użytkowania
Wady: po wyżej 140km/h duże spalanie,imęczenie się silnika brak 6-tego biegu
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 8