Citroen C3 Picasso FL 1.6 BlueHDi 99KM (DV6FD)

6865
Kategoria: Citroen C3 Picasso

Dane techniczne

Citroen C3 Picasso FL 1.6 BlueHDi 99KM (DV6FD)
Pojemność [cm3] 1560
Moc [KM] 99
Moment obrotowy [Nm] 230
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 174
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 13.5

Lata produkcji: 2013-2017

Nadwozie: minivan

Segment: K (minivany)

Spalanie

Miasto 4.7L

Średnie 4.1L

Trasa 3.7L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total Quarts INEO ECS 5W-30
Ilość oleju 3.8
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu co 180.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 e-HDi 92KM 9.8 1 0 4.7 l/100km
1.6 e-HDi 114KM 10.0 1 0 5.2 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 4.9L

Średnie 4.5L

Trasa 3.7L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

09.02.2020 c3 pikaso 2015/171 tyś
Średnia ocena: (9.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 4.9L

Średnie 4.5L

Trasa 3.7L

Opinia: Przejechałem 171 tyć km tym autem. Trudno mi pidac o kosztach bo na razie były to przeglądy, wymiany olej, filtry. Ceny średnie, filtry tanie, olej droższy. Teraz czeka mnie wymiana rozrządu i tu niestety kasa już wypłynie, ale 170 tyć przejechałem jak za friko.
Zalety: Cichy, w wersji ekskluzywnej dobrze wyposażony we wszystkie wodotryski GPS; Kamery cofania, klima , podgrzewane siedzenia itd
Wady: Wysokie koszty przeglądów na stacjach firmowych, Trudności przy zmianie języka komputera auta (nie udało mi się ta sztuczka). trudności przy zmianie jeżyka nawigacji, trzeba dograć specjalny skrypt. Utrudniony demontaż akumulatora,. Nigdy nie pamiętam procedur zerowania ciśnienia w oponach, resetu stacyjki po odłączeniu zasilania i procedur
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0