Okres produkcji: 2014-2018
Wersje nadwozia: SUV
Pojemność [cm3] | 2993 |
Moc [KM] | 258 |
Moment obrotowy [Nm] | 560 |
Doładowanie | Turbosprężarka |
Skrzynia biegów | 8 automat |
Prędkość maksymalna | 232 |
Przyspieszenie (0-100km/h) | 5.9 |
Spalanie - miasto [l/100km] | 6.5 |
Spalanie - trasa [l/100km] | 5.6 |
Spalanie - średnie [l/100km] | 5.9 |
?Typ oleju | BMW 5W30-Longlife-04 |
LIlość oleju | 6-7 L |
Wymiana oleju | co 20.000 km lub 2 lata |
Wymiana rozrządu | Łańcuch |
DPF/FAP | Tak |
Dwumasa | Tak |
Turbina | Geometria zmienna |
Wtryski | piezoelektryczne Bosch |
Brak danych
dodaj swój raport spalania
10.08.2020g30
Ten silnik (265KM) nie ma BiTurbo tylko 1 turbine w technologie Twin power
Większość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów
Współcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.
Odwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.
Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.
Najbardziej awaryjna część tego auta?
Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy
Polecane silniki