Renault

Renault Megane IV 1.5 Energy dCi 90KM (K9K 656)

8724

Dane techniczne

Renault Megane IV 1.5 Energy dCi 90KM (K9K 656)
Pojemność [cm3] 1461
Moc [KM] 90
Moment obrotowy [Nm] 220
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 175
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 14.1

Lata produkcji: 2016-2020

Nadwozie: hatchback sedan kombi

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 4.2L

Średnie 3.7L

Trasa 3.4L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Elf Evolution Full-Tech FE 5W30
Ilość oleju 4.5
Wymiana oleju co 30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 150.000 km lub 6 Lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Brak
Turbina Geometria stała
Wtryski Piezoelektryczne Siemens

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.5 Energy dCi 110KM 9.8 4 0 5.1 l/100km
1.6 Energy dCi 130KM 10.0 1 0 5.7 l/100km
1.6 Energy dCi 163KM 0.0 0 0 5.3 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 5.0L

Średnie 4.2L

Trasa 3.6L

Najbardziej awaryjna część

47%
6%
6%
6%
3%
3%
3%
3%
22%
Suma głosów: 32

Opinie użytkowników

29.09.2018 Franz Megane IV 2017 r 47.tys
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 5.0L

Średnie 4.2L

Trasa 3.6L

Opinia: Bardzo oszczędny spalanie na poziomie 4L a przy tym niezła dynamika jak na tak mały silnik.Jestem pozytywnie zaskoczony,auto jest w firmie od roku i co jakiś czas nim jeżdżę.Jakbym miał kiedyś kupować to bym nawet nie pomyślał o takim silniku a jednak jestem pod wrażeniem.
Zalety: bardzo oszczędny silnik,dobra dynamika,cicha praca,środek dobrze wyciszony,wygodne fotele,dobra pozycja za kierownicą,koszty sprowadzają się do paliwa i serwisu.
Wady: nie znalazłem
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

47%
6%
6%
6%
3%
3%
3%
3%
22%
Suma głosów: 32