Popularne na rynku

Renault Modus 1.5 dCi 86KM (K9K 760/766)

20096
Kategoria: Renault Modus

Dane techniczne

Renault Modus 1.5 dCi 86KM (K9K 760/766)
Pojemność [cm3] 1461
Moc [KM] 85
Moment obrotowy [Nm] 185
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 168
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 13.2

Lata produkcji: 2004-2008

Nadwozie: minivan

Segment: K (minivany)

Spalanie

Miasto 5.2L

Średnie 4.5L

Trasa 4.1L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Elf 5W40
Ilość oleju 4.5
Wymiana oleju 30.000km lub 2 lata / zalecana co 15.000 lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 120.000km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak
Dwumasa Brak
Turbina Geometria stała
Wtryski Elektromagnetyczne Siemensa

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.5 dCi 68KM 8.3 0 1 4.5 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.1L

Średnie 5.9L

Trasa 5.8L

Najbardziej awaryjna część

0%
20%
0%
20%
0%
0%
0%
0%
60%
Suma głosów: 5

Opinie użytkowników

26.10.2022 Modus Grand Tur 2008 / 130 tys km
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.2L

Średnie 6.5L

Trasa 7.5L

Opinia: Samochód strasznie elastyczny idealny do miasta jak i na trasę, Przy mojej ciężkiej nodze samochód pali ok. 6.2l w mieście w trasie ok 7l chyba, że jedziemy autostradą 140/150 pali już ok 8l. mimo wszystko samochód niepozorny, a jest idealnym samochodem do wielu zadań.
Polecam
23.01.2015 Artur Modus 2006r 168tys
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.0L

Średnie 5.2L

Trasa 4.0L

Opinia: Auto mojej zony kupione 4 lata temu i do tej pory żadnych problemów z silnikiem i innymi podzespołami .Tak elastycznego silnika to ja nie miałem nigdy,on potrafi odejść z 4-tego biegu przy prędkości 50km/H ,spalanie to już inna bajka 6L szok i to z klimą
Zalety: spalnie,bardzo cichy i dynamiczny silniczek,przyjazny środek,dobra widocznść,dużo miejsca
Wady: seriws reno drogi ,ale już serwisuje u mechnika prywatnego
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
20%
0%
20%
0%
0%
0%
0%
60%
Suma głosów: 5